FANDOM

Zesshi Zetsumei (絶望絶命 Zetsubō Zetsumei) jest obecną użytkowniczką Specjalnego miejsca w Czarnym Piśmie.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Zesshi Zetsumei to kobieta z heterochromią, zarówno oczu, jak i włosów. Jedna strona jej włosów jest srebrna, podczas gdy druga połowa jest czarna. Zesshi ukrywa swoje uszy włosami. Choć wygląda jak nastolatka, jej wygląd nie zmienił się od dawna.

Osobowość Edytuj

Wygląda na to, że Zesshi znudziła się wszystkim, bo nie ma nikogo, kto mógłby się z nią zmierzyć. Mimo to, zakładano, że miała trochę nadziei na pokonanie ewentualnej klęski pewnego dnia przez kogoś silniejszego niż ona w walce. W szczególności Zesshi chciała, aby była to taka osoba, z którą potencjalnie może się sprzymierzyć, jeśli takie szanse są rzeczywiście możliwe, niezależnie od jego wyglądu i osobowości.

W tym samym czasie prawie nie odczuwa smutku z powodu śmierci kogoś z tej samej strony. Według Kapitana Czarnego Pisma, postawa Zesshi była podobna do pytania o coś, co nie miało z nią związku. Dla niego ten typ postawy pasuje do stylu Zesshi. Jak zwykle ignorowała ważnego ogłoszenia z Konferencji Kardynałów, tak jak w przypadku jej własnej grupy.

Ze względu na okoliczności jej urodzenia, wydaje się wstydzić swojego elfiego dziedzictwa i stale ukrywała swoje uszy. Zesshi nie lubiła, gdy inni, tacy jak Kapitan Czarnego Pisma, patrzyli na jej uszy. Mimo to nie jest pełna ani ciekawości, ani radości względem żadnego konkretnego tematu, dopóki nie wspomina się o potencjalnym kandydacie do walki. Chęć walki była dla niej bodźcem do ekscytujących emocji.

Historia Edytuj

Zesshi podobno urodziła się z kobiety, która kiedyś była uważana za poprzednią kartę atutów Teokracji Slane. Przed narodzinami Zesshi Kardynałowie stwierdzili, że jej matka została porwana przez Króla Elfów z Kraju Elfów, który później ją zgwałcił. W końcu jej matka została uratowana przez Czarne Pismo, ale do tego czasu była już w ciąży z dzieckiem.

Od narodzin Zesshi i po tym, jak nalegała na Kardynałów, wojna z elfami została przeprowadzona za to, co Król zrobił jej matce. Jako półelfka nie lubiła ludzi, szczególnie jej towarzyszy z Czarnego Pisma, patrzących na jej uszy, ale z nieznanych przyczyn. Z dyskusji kardynałów wynikało, że nie sądzili, że dobrym pomysłem było zabranie Zesshi z dala od matki. Wśród kardynałów jeden z nich myślał, że to był błąd popełniony z ich strony w przeszłości, przez co Zesshi wychowała się z taką osobowością.

Jako posiadaczka specjalnego miejsca w Czarnym Piśmie otrzymała wyłączne zadanie strzeżenia Skarbu Państwa w ramach Teokracji Slane. W tym miejscu podobno zachowały się święte przedmioty Sześciu Bogów. Innymi słowy, jej głównym zadaniem było skupienie się na bezpiecznej ochronie tego sanktuarium, miejscu, które nawet posiadało ich pięć świętych urządzeń.

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do Web Novel, w której ona nie istnieje, Maruyama uważał Zesshi za nową postać stworzoną wyłącznie na potrzeby Light Novel.
  • Jej epitet oznacza „Koniec śmierci, koniec życia”.
  • Autor określił ją jako „Wszechwładczyni Nowego Świata”. Może być ona jedną z najpotężniejszych tubylców obok Platynowego Władcy Smoków w Nowym Świecie.
  • Pomimo tego, że Zesshi jest znacznie starsza od wyższych sędziów, kardynałowie traktują ją jak dziecko ze względu na jej wygląd.

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj