FANDOM

Zanac Valleon Igana Ryle Vaiself (ザナック・ヴァルレオン・イガナ・ライル・ヴァイセルフ Zanakku Varureon Igana Rairu Vaiserufu) to drugi książę królestwa Re-Estize, syn Króla Ramposy III, młodszy przyrodni brat Księcia Koronnego Barbro oraz starszy przyrodni brat Księżniczki Renner. On i jego przyrodni brat rywalizowali o tron i obecnie jest on następcą tronu po śmierci Barbro.

Wygląd Edytuj

Zanac to niski i gruby mężczyzna o krótkich blond włosach.

Osobowość Edytuj

Zanac jest utalentowaną, pragmatyczną i rozsądną osobą, zdolną do zrozumienia prawdziwej natury Renner i Markiza Raevena. Zanac jest opisywany jako osoba niekompetentna w oczach wielu szlachciców i zwykłych ludzi; ale tak naprawdę to wszystko jest jego podstępem, by wprowadzić w błąd swoich przeciwników.

Chociaż zdaje sobie sprawę z tego, że jego talent pozostaje w tyle za talentem Renner i Raevena, ma wielkie ambicje i dąży do tronu i chce usunąć Pierwszego Księcia z linii sukcesji.

Historia Edytuj

Zanac urodził się jako drugi syn Króla Ramposy III. Mimo że jest drugim księciem, chce tronu dla siebie, wywołując rywalizację ze swoim starszym bratem, pierwszym księciem Barbro, który chce tego samego. W pewnym momencie sprzymierzył się z Markizem Raevenem, po tym jak zobaczył jego oportunistyczny akt i zdobył jego zaufanie.

Fabuła Edytuj

Mężowie królestwa Edytuj

Zanac pojawia się po raz pierwszy wraz z markizem Raevenem podczas spaceru po pałacu królewskim i widzi Climba, który jest w drodze do pokoju Renner. Przechodząc obok niego Zanac próbuje ostrzec Climba o jego młodszej siostrze Renner. Jednak Climb zlekceważył jego ostrzeżenie o jej prawdziwej naturze.

Później Zanac bierze udział w spotkaniu Markiza Raevena i Renner. Podczas rozmowy staje się zaniepokojony, gdy Renner ujawnia swoją prawdziwą naturę i jej pokręconą miłość do Climba. Zanac proponuje jej poślubić Climba, jeśli popiera jego roszczenie do tronu, na co natychmiast się zgadza.

Dodatkowo jest obecny, gdy Renner i Lakyus zwołują wszystkich poszukiwaczy przygód w Królestwie, aby walczyć z Jaldabaothem i jego armią demonów. Podczas bitwy pomiędzy poszukiwaczami przygód a Jaldabaothem, Zanac wraz z niektórymi żołnierzami markiza Raevena poprowadził cywilów w bezpieczne miejsce. Korzystając z tego, zdobył pochwałę obywateli i szlachty. W ten sposób pomogło mu to zwiększyć szanse na zdobycie tronu.

Mag zniszczenia Edytuj

Zanac jest obecny podczas spotkania frakcji królewskiej i szlacheckiej, gdzie jego ojciec ogłosił, że Imperium Baharuth sprzymierzyło się z nowo utworzonym Królestwem Czarnoksiężnika i wypowiedziało im wojnę. Kiedy jego starszy brat, Barbro, zgłosił się na ochotnika, by walczyć na polu bitwy, próbuje go powstrzymać i zgłosił się na ochotnika, by sam mógł się tam udać, twierdząc, że głupotą byłoby, aby zarówno książę koronny, jak i król ryzykowali swoje życie na polu bitwy. Jednak jego ojciec ostatecznie decyduje się zabrać Barbro ze sobą na pole bitwy.

Nawigacja Edytuj