FANDOM

Ureirika (ウレイリカ Ureirika) to młodsza siostra Arche Eeb Rile Furt oraz siostra bliźniaczka Kuuderiki.

Wygląd Edytuj

Ureirika miała około pięciu lat, a jej oczy były podobne do oczu Arche.

Osobowość Edytuj

Młoda i niewinna, niewiele rozumiała otaczający ją świat.

Tło Edytuj

Rodzina Ureiriki posiadała kiedyś tytuł szlachecki, jednak po czystce Imperatora Jircniva utraciła swój status. Jednak jej rodzice nie byli w stanie tego zaakceptować i kontynuowali wydawanie pieniędzy, aby utrzymać swój bogaty styl życia, co doprowadziło do ogromnego zadłużenia rodziny. Ze względu na jej młody wiek i brak zrozumienia świata, Ureirika nie była świadoma powagi sytuacji swojej rodziny.

Fabuła Edytuj

Inwazja na Wielki Grobowiec Edytuj

Ureirika przywitała Arche po powrocie do posiadłości Furtów, wpadając najpierw na starszą siostrę. Kuuderika i Ureirika grały razem. Obie wyraziły swoje podniecenie, że wkrótce opuszczą swój dom razem z Arche. Zauważając, że ich starsza siostra jeszcze nie wróciła z innej misji, obie czekały cierpliwie na powrót siostry.

Ciekawostki Edytuj

  • W Web Novel Ureirika i jej siostra Kuuderika zostały sprzedane do niewoli po zniknięciu Arche. Ona i jej siostra zostały oddane Ainz Ooal Gownowi jako ofiary przez kult szlachciców, który go czcił. Ainz później zwrócił je Arche, pozwalając im żyć spokojnie na 6 piętrze.
  • W Light Novel natomiast, jak wspomniał autor na swojej stronie internetowej obie bliźniaczki zostały sprzedane do niewoli i zmarły z przepracowania.

Nawigacja Edytuj