Tia (ティア) to poszukiwaczka przygód rangi adamantium należąca do grupy Niebieskie Róże. Jest bliźniaczką Tiny.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Tia ma smukłą sylwetkę i ubiera się w lekkie ubrania i zbroję w celu zwiększenia swojej szybkości. Podobnie jak jej siostra bliźniaczka Tina, oboje mają dokładnie te same cechy i strój, różnica między nimi to kolor wstążek. Tii jest niebieska, podczas gdy Tiny jest czerwona.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Ze względu na to, że była wychowywana na zabójczynię, utrata życia przez kogoś nie wpływało na nią emocjonalnie. Wychowany jako zabójca utrata ludzkiego życia prawie nigdy nie wpłynęła na nią emocjonalnie. Jednak po dołączeniu do Lakyus stopniowo rozwijała uczucia do swoich towarzyszy.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Zarówno ona, jak i jej siostra były wychowane w sztuce zabójcy i nigdy nikomu nie ufały, ale tylko sobie. Kiedyś powierzono im zadanie zabicia Lakyus. Jednak zawiodły, ponieważ okazała się czymś więcej niż łatwym celem. Po niedanej próbie zabójstwa, Tia wraz z siostrą postanowiły zostać poszukiwaczkami przygód i dołączyć do Lakyus.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W Web Novel Tia i jej siostra bliźniaczka były członkiniami Ijaniyi. Mówi się, że jest to niegodziwe shotacon.
  • Tia i Tina mają trzecią siostrę, jednak jej imię i miejsce pobytu nie są jeszcze znane.

Nawigacja[edytuj | edytuj kod]