FANDOM

Tabula Smaragdina (タブラ・スマラグディナ) to członek gildii Ainz Ooal Gown uważany za jednego z czterdziestu jeden Najwyższych przez wszystkie NPC z Nazaricka. Jest on twórcą Albedo, Nigredo i Rubedo.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Tabula jest humanoidem o głowie przypominającej zniekształconą kałamarnicę. Nosi lśniący strój z czarnej skóry ozdobiony srebrną biżuterią i owinięty dookoła paskami.

Prawa strona jego głowy jest na wpół pokryta powykręcanymi, wytatuowanymi literami. Ma parę mętnych, pozbawionych źrenic, niebiesko-białych oczu oraz sześć drgających macek, które wyrastają z jego ust i zwisają aż do ud.

Jego skóra jest jak skóra trupa, z fioletowymi plamami pośród upiornego białego koloru. Jest pokryty jakimś kleistym, dziwnie połyskującym śluzem. Dodatkowo, między długimi czteropalczastymi dłońmi znajdują się skórzane błony.

Osobowość Edytuj

Tabula Smaragdina ma silną osobowość na różne sposoby. Podczas normalnych dyskusji mówi w spójny sposób. Jednakże, kiedy rozmowa staje się bardziej dokładna, różne części jego osobowości, z których trudno odróżnić która jest która, zaczynają się ujawniać.

Tabula ma dwie pasje. Pierwszą jest „gap moe”, która jest uroczą sprzecznością między działaniami kogoś, a jego własnymi lub jego tworami. Drugą pasją są horrory, o których ma rozległą wiedzę, od klasyki do nowości, która zaskoczyła nawet jego kolegów z gildii. Poza tym fascynuje się okultyzmem, który posunął go nawet do nazwania swoich dzieł na podstawie składników alchemicznych.

Ciekawostki Edytuj

  • W Web Novel jest on twórcą CZ2128 Delty.
  • Jego imię jest odniesieniem do tablicy szmaragdowej.
  • Odpowiada za zaprojektowanie systemów bezpieczeństwa w skarbcu.
  • Pandora's Actor przekształcił się w Tabulę Smaragdinę podczas swojego debiutu.
  • Jego wygląd przypomina Illithid, znany również jako Mind Flayer, z gry Dungeons and Dragons i źródeł, które czerpią z niego inspirację.

Nawigacja Edytuj