FANDOM

Succulent (サキュロント Sakyuronto) to członek Sześciu Ramion, oddziału bezpieczeństwa Ośmiu Palców.

Wygląd Edytuj

Succulent nosi czarne ubrania. Jego skóra jest tak blada, że sprawia wrażenie, że nigdy nie była wystawiona na działanie promieni słonecznych. Ma ostre oczy i wychudzone policzki, co sprawia, że wygląda jak drapieżny ptak, który oczyszcza zniszczone i gnijące zwłoki.

Succulent posiada także długą bliznę, która biegnie od prawego policzka do brody.

Osobowość Edytuj

Sukulent poważnie podchodził do swojej pracy i nie lubił niczego, co wchodziło mu w drogę. Był także dumny z faktu, że był członkiem Sześciu Ramion.

Fabuła Edytuj

Mężowie królestwa Edytuj

Succulent i Staffan Heivish udają się do rezydencji Sebasa i Solution, gdzie próbują zastraszyć i zmusić Sebasa do zapłacenia ogromnej grzywny fałszywie oskarżając go o handel niewolnikami. Po odejściu myśli o planie wyeliminowania lokaja i wynajęciu zabójców.

Chroniąc Cocco Doll, spotyka Climba na sekretnym wyjściu z burdelu i walczy z nim. Pokonuje Climba i przygotowuje się do jego wykończenia. W tym momencie pojawia się Brain Unglaus i ratuje Climba, po czym przedstawia się. Succulent próbuje przekonać Braina do przyłączenia się do Sześciu Ramion, ale Brain odrzuca jego propozycję. Stawia czoła Brainowi, ale zostaje pokonany. Następnie on i Cocco Doll zostają schwytani i wysłani w ręce władz.

Jednak sojusznicy Succulenta przekupili urzędników, aby go uwolnili. Udawał Tuare, kiedy Climb, Brain i Lockmeier zaatakowali siedzibę Sześciu Ramion. Succulent przy pomocy swoich klonów walczył z Climbem, ale walka zakończyła się zwycięstwem Climba.

Nawigacja Edytuj