FANDOM

Siewcy Śmierci (死を撒く剣団 Shi O Maku Kendan) to grupa najemników z królestwa Re-Estize w Nowym Świecie.

Tło Edytuj

Członkowie grupy pełnili rolę najemników w czasie wojny, natomiast w czasie pokoju ich głównym zajęciem były napady. Ich zbrodnie polegały na atakowaniu, gwałceniu i braniu okupów. Głównie napadali na swoje poza murami E-Rantel. Ich baza operacyjna znajdująca się w jaskini oddalonej o trzy mile od północnej bramy E-Rantel, była chroniona pułapkami, a jej wewnętrzne ukształtowanie działało na korzyść obrońców w wypadku ataku liczniejszej grupy przeciwników.

Fabuła Edytuj

Krwawa walkiria Edytuj

Organizacja została całkowicie zniszczona podczas ataku Shalltear Bloodfallen i jej Wampirzych Oblubienic. Tylko Brain Unglaus, po całkowitej porażce z jej ręki, z powodzeniem uciekł przez tajne wyjście.

Siła Edytuj

Jak na bandę drogowych bandytów, Siewcy Śmierci byli stosunkowo dobrze uzbrojeni, zorganizowani i liczni, ich szeregi liczyły 70 członków. Ich kwatera główna była uzbrojona w różne pułapki i systemy obronne, które utrudniały przeciwnikowi walkę. Ich główną siłą był Brain Unglaus, który był silniejszy niż cała grupa. Wszystko to jednak nie mogło się równać z przerażającą mocą Shalltera Bloodfallen.

Znani członkowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Brain Unglaus był jedynym ocalałym członkiem Siewców Śmierci. W Web Novel natomiast został schwytany i zamieniony w Niższego Wampira przez Shalltear Bloodfallen.