Overlord Wiki
Advertisement
Overlord Wiki

Ryraryus Spenia Ai Indarun (リュラリュース・スペニア・アイ・インダルン) to naga, który niegdyś rządził zachodnią częścią Wielkiej Puszczy Tob. Po przejściu pod władzę Ainza Ooal Gowna stał się urzędnikiem imigracyjnym w Królestwie Magii.

Wygląd[]

Ryraryus to naga, którego górna część przypomina ciało starego człowieka. Ma długie rozczochrane włosy i nosi ubrania, które wydają się być wykonane z futra jakiegoś leśnego zwierzęcia.

Osobowość[]

Ryraryus jest prawdopodobnie najinteligentniejszym z Trzech Potworów. W przeciwieństwie do Guu, charakter Ryraryusa jest dość dyskretny. Przewidział ogromną moc Ainza Ooal Gowna i postanowił sprzymierzyć się z Guu przeciwko wspólnemu wrogowi. Naga przemawia głównie w trzeciej osobie.

Historia[]

Ryraryus dzięki swojej sile został władcą zachodniej części Wielkiej Puszczy Tob, którą rządził razem z Chomisławem i Guu.

Fabuła[]

Dwoje władców[]

Do Wielkiej Puszczy Tob przybywa Ainz Ooal Gown, by zmierzyć się z dwojgiem władców. Chociaż Guu arogancko staje przed Ainzem, Ryraryus zachowuje ostrożność i używa swojej magii, aby stać się niewidzialnym.

Po tym, jak negocjacje nie powiodły się, jest on świadkiem potęgi Ainza, gdy ten unicestwia Guu i jego zwolenników. Wierząc, że uda mu się uciec, próbuje użyć swojej niewidzialności, aby uratować swoje życie. Niestety, wkrótce zdaje sobie sprawę, że jego słaba magia maskująca nie jest w stanie oszukać takich istot jak Ainz i Aura. Zostaje schwytany i uwięziony przez Aurę, która przygotowuje się do zabicia go, ale zostaje powstrzymana przez Ainza.

Ryraryus błaga o życie, proponując, że w zamian zostaje jego sługą. Jego prośby o litość zostają zaakceptowane, a naga otrzymał rozkaz zaatakowania wioski Carne wraz ze swoimi sługami.

Paladyn Świętego Królestwa[]

Ryraryus pełni rolę rzecznika i urzędnika imigracyjnego w E-Rantel. Powitał delegację ze Świętego Królestwa i pomógł im zapoznać się z zasadami i przepisami oraz kulturą Królestwa Magii.

Nawigacja[]

Advertisement