FANDOM

Rycerz Śmierci (デスナイト Desunaito) to potwór na 35 poziomie oraz jedna z ulubionych kreatur Momongi.

Wygląd Edytuj

Rycerz Śmierci stoi na wysokości 2 metrów i ma krzywe ciało. Jest wyposażony w obie ręce, pogięty miecz zwany Flamberge i ogromną tarczę znaną jako Wieżowa Tarczą. Rycerze Śmierci są postrzegani jako wielkie stworzenia wyposażone w zbroję wykonaną z czarnego metalu z wygrawerowanymi czerwonymi liniami krwi.

Co więcej, zbroja ma wszędzie ostre kolce i wygląda jak inkarnacja przemocy. Z hełmu wystają dwa demoniczne rogi, a pod nimi widoczna jest twarz. Ma odrażającą, zgniłą twarz, której puste oczodoły są wypełnione nienawiścią i zabójczą intencją, świecącą migoczącym czerwonym światłem.

W anime, jego lewa ręka ma masywną tarczę, która pokrywa trzy czwarte jego ciała. Natomiast po prawej stronie jest miecz ząbkowany. Miecz ma prawie sto trzydzieści centymetrów długości i jest pokryty falami przerażającej czerwonej i czarnej mgły, wzbudzając u obserwatorów z pobliskiego otoczenia ciągłe bicie serca.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Rycerz Śmierci zostanie wezwany normalnie, przestanie istnieć po krótkim czasie, ale jeśli zostanie przywołany w połączeniu ze zwłokami, Rycerz Śmierci wydaje się być stałym bytem.
  • Jeden Rycerz Śmierci został schwytany przez Imperium Baharuth pięć lat przed pojawieniem się Nazaricka.
  • Jeden z rycerzy śmierci Ainz Ooal Gowna obecnie trenuje, aby sprawdzić, czy może zdobyć poziomy i uczyć się sztuk walki. Choć nadal nie wiadomo, czy Rycerz Śmierci może uczyć się sztuk walki, Ainz zauważył jednak, że zdobycie poziomy wydaje się niemożliwe dla nieumarłych.