FANDOM

Rubedo (ルベド) to młodsza siostra Albedo oraz Nigredo. Uważana jest za najsilniejszą jednostkę Nazaricka.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo na temat osobowości Rubedo, ale Nigredo twierdzi, że nie jest typem, na który inni mogą łatwo otworzyć swoje serca.

Historia Edytuj

Według jej siostry Nigredo, Rubedo została stworzona przez Tabulę Smaragdinę przy użyciu unikalnego procesu, który różni się od innych NPC, które stworzył.

Fabuła Edytuj

Mroczny wojownik Edytuj

Demiurge pośrednio poinformował Albedo o sytuacji z jej młodszą siostrą (Rubedo), ponieważ nie można jej włączyć do działania bez zgody Ainza, nawet w stanie wyjątkowym.

Krwawa walkiria Edytuj

Albedo i Nigredo rozmawiały o swojej najmłodszej siostrze Rubedo. Nigredo ostrzegła, że pewnego dnia Rubedo sprowadzi nieszczęście na Wielki Grobowiec Nazarick, ale Albedo odpowiada, że nigdy nie zrobi czegoś takiego. W przeciwieństwie do uczuć Nigredo, Albedo widzi Rubedo tylko jako uroczą młodszą siostrę, która nie może wyrządzić krzywdy ani kłopotów Nazarickowi. Jednakże, dzięki swojej pozycji nadzorcy, Albedo decyduje się wziąć pod uwagę ostrzeżenie i obawy Nigredo, pomimo tego, co czuje wobec NPC.

Inwazja na Wielki Grobowiec Edytuj

Biorąc pod uwagę fakt, że inne Najwyższe Istoty mogły znaleźć drogę do Nowego Świata, Albedo przedstawiła plan stworzenia oddziału, który będzie ich szukał. Albedo poprosiła Ainza o pozwolenie na objęcie dowództwa nad Rubedo w jej drużynie. Początkowo odrzucił ten pomysł, twierdząc, że eksperyment z Rubedo odniósł mniej więcej sukces i że nie planuje na razie jej przenosić. Kiedy Albedo powiedziała, że chce stworzyć najsilniejszą drużynę, Ainz wybuchnął śmiechem, ponieważ uważał, że to dziecinne, ale zrozumiałe wyjaśnienie. W końcu pozwolił jej zrekrutować Rubedo, po wysłuchaniu powodu Nadzorczyni.

Moce i umiejętności Edytuj

Wśród wszystkich mieszkańców Nazarick, Rubedo jest najpotężniejszym NPC, która może przytłoczyć Ainz Ooal Gowna z pełnym wyposażeniem, a nawet Touch Me. Rubedo jest również jednym z czterech najwyżej ocenianych NPC-ów w kategorii walki wręcz (Cocytus, Albedo, Sebas Tian) i oczywiście jest najsilniejsza spośród nich. Ainz spodziewał się, że powinien dać przedmiot światowy „Oni” na ósme piętro, aby pokonać Rubedo. Jednak Ainz stwierdził, że niezależnie od tego, jak silna byłaby Rubedo, nie byłaby w stanie walczyć z jednym z nich i zremisować.

Według Maruyamy, Rubedo jest postrzegana jako lepszy wojownik niż Touch Me w taki sam sposób, w jaki Shalltear była prawdopodobnie zwycięzcą w walce z Ainzem.