FANDOM

Roxy (ロクシー Rokushī) jest kochanką imperatora Jircniva Rune Farlorda El Nixa.

Wygląd Edytuj

W porównaniu z pozostałymi zalotniczkami imperatora, stwierdzono że, Roxy ma bardzo zwykły wygląd.

Osobowość Edytuj

Pomimo pozycji Roxy jako ulubionej konkubiny imperatora, wydaje się, że zachowuje się dość pokornie. Chociaż miała szansę stać się kobietą wielkiej mocy u boku Jircniva, odrzuciła go, wierząc, że jej wygląd nie będzie pasował do jego.

Tło Edytuj

Kochanki Jircniva zostały wybrane ze względu na ich wygląd lub status rodziców, ale jedna z nich zignorowała te kryteria.

Ta kobieta została wybrana ze względu na swój intelekt, a nie na wygląd lub status. Tak więc wolno jej było dyskutować o polityce z Jircnivem - choć nie publicznie i tylko w łóżku - i była jedyną kobietą, której na to pozwolił.

Fabuła Edytuj

Mag zniszczenia Edytuj

Podczas podróży do Wielkiego Grobowca Nazaricka Baziwood Peshmel zapytał, czy imperator poślubi Roxy i weźmie ją za swoją małżonkę. Jednak Jircniv wyjaśnił swemu wasalowi, że odrzuciła jego ofertę.

Władca spisku Edytuj

Jircniv, teraz bez pomocy Loune Vermilliona, by poradzić sobie z biurokracją Imperium, porozmawiaj o niej jako o jego zastępcy. Powiedział, że jedyną osobą, która pomogłaby mu w takiej pracy, byłaby jedna z jego konkubin.

Paladyn Świętego Królestwa Edytuj

Jircniv pomyślał sobie, że jego konkubina skomentowała, że uśmiechał się częściej od wasalizacji Imperium przez Królestwo Czarnoksiężnika.

Nawigacja Edytuj