Overlord Wiki
Advertisement

Roberdyck Goltron (ロバーデイク・ゴルトロン Robādeiku Gorutoron) to robotnik oraz kapłan Dalekowzrocznych. On i jego towarzysze zgłosili się na ochotników do zbadania tajemniczego Wielkiego Grobowca, który ostatecznie doprowadził do ich upadku.

Wygląd[]

Roberdyck ma blond włosy i niebieskie oczy z starannie ułożoną fryzurą i brodą, która jest dokładnie przycięta. Wygląda jak mądry człowiek, który wywiera spore wrażenie.

Nosi pełną zbroję z zewnętrzną szatą wyhaftowaną symbolem herbu. Na jego talii unosi się poranna gwiazda i naszyjnik z takim samym herbem, jak jego wierzchnia szata.

Osobowość[]

Roberdyck jest bardzo miłą osobą, stał się robotnikiem z powodu frustracji, że nie wolno mu było uzdrawiać ludzi za darmo. Większość pieniędzy, które zarabia, przekazuje jest do domów dziecka.

Historia[]

Roberdyck był pierwotnie klerykiem wysokiej klasy, ale zmęczył się całą biurokracją, która uniemożliwiła mu pomoc potrzebującym, więc postanowił zostać robotnikiem.

Fabuła[]

Inwazja na Wielki Grobowiec[]

Roberdyck i Arche właśnie wrócili do gospody "Śpiewające Jabłko" po potwierdzeniu informacji o niedawno odkrytym grobie przez hrabiego Femela. Dowiedział się o sytuacji finansowej rodziny Arche i współczuł jej takiej sytuacji. On i reszta jego drużyny jednomyślnie zgodzili się uzyskaną nagrodę od hrabiego przekazać Arche, aby mogła spłacić długi swojej rodziny. Roberdyck razem z Hekkeran Termitem rozważał dalszą przyszłość Dalekowzrocznych.

Kiedy weszli w głębiny tajemniczego Wielkiego Grobowca, ich drużyna walczyła z hordami nieumarłych. W końcu uruchomili pułapkę, która transportowała ich do Amfiteatru na 6 piętrze. Tam zmierzyli się z władcą Grobowca. Kiedy Dalekowzroczni zostali pokonani, a pozostali członkowie padli martwi u stóp Ainz Ooal Gowna, Roberdyck był jedynym, który przeżył. Wdał się w rozmowę z Ainzem, podczas której dowiedział się, że zostanie obiektem doświadczalnym w badaniu magii opartej na wierze.

Ciekawostki[]

  • Roberdyck pije tylko wodę, ponieważ jest bardzo podatny na zatrucie alkoholowe.

Nawigacja[]

Advertisement