FANDOM

Roberdyck Goltron (ロバーデイク・ゴルトロン Robādeiku Gorutoron) to robotnik oraz kapłan Dalekowzrocznych. On i jego towarzysze zgłosili się na ochotników do zbadania tajemniczego Wielkiego Grobowca, który ostatecznie doprowadził do ich upadku.

Wygląd Edytuj

Roberdyck ma blond włosy i niebieskie oczy z starannie ułożoną fryzurą i brodą, która jest dokładnie przycięta. Wygląda jak mądry człowiek, który wywiera spore wrażenie.

Nosi pełną zbroję z zewnętrzną szatą wyhaftowaną symbolem herbu. Na jego talii unosi się poranna gwiazda i naszyjnik z takim samym herbem, jak jego wierzchnia szata.

Osobowość Edytuj

Roberdyck jest bardzo miłą osobą, stał się robotnikiem z powodu frustracji, że nie wolno mu było uzdrawiać ludzi za darmo. Większość pieniędzy, które zarabia, przekazuje jest do domów dziecka.

Historia Edytuj

Roberdyck był pierwotnie klerykiem wysokiej klasy, ale zmęczył się całą biurokracją, która uniemożliwiła mu pomoc potrzebującym, więc postanowił zostać robotnikiem.

Fabuła Edytuj

Inwazja na Wielki Grobowiec Edytuj

Roberdyck i Arche właśnie wrócili do gospody "Śpiewające Jabłko" po potwierdzeniu informacji o niedawno odkrytym grobie przez hrabiego Femela. Dowiedział się o sytuacji finansowej rodziny Arche i współczuł jej takiej sytuacji. On i reszta jego drużyny jednomyślnie zgodzili się uzyskaną nagrodę od hrabiego przekazać Arche, aby mogła spłacić długi swojej rodziny. Roberdyck razem z Hekkeran Termitem rozważał dalszą przyszłość Dalekowzrocznych.

Kiedy weszli w głębiny tajemniczego Wielkiego Grobowca, ich drużyna walczyła z hordami nieumarłych. W końcu uruchomili pułapkę, która transportowała ich do Amfiteatru na 6 piętrze. Tam zmierzyli się z władcą Grobowca. Kiedy Dalekowzroczni zostali pokonani, a pozostali członkowie padli martwi u stóp Ainz Ooal Gowna, Roberdyck był jedynym, który przeżył. Wdał się w rozmowę z Ainzem, podczas której dowiedział się, że zostanie obiektem doświadczalnym w badaniu magii opartej na wierze.

Ciekawostki Edytuj

  • Roberdyck pije tylko wodę, ponieważ jest bardzo podatny na zatrucie alkoholowe.

Nawigacja Edytuj