FANDOM

Rigrit Bers Caurau (リグリット・ベルスー・カウラウ Riguritto Berusū Kaurau) to członkini Trzynastu Bohaterów, którzy 200 lat temu walczyli przeciwko Złym Bóstwom. Jest także dawną poszukiwaczką przygód rangi adamantium oraz dawną członkinią Niebieskich Róż.

Wygląd Edytuj

Rigrit ma budowę ciała starej kobiety. Ma siwe włosy związane w kucyk. Nosi długą czarną szatę, spiętą czerwonym klejnotem pośrodku i naramiennikiem na lewym ramieniu.

Osobowość Edytuj

Rigrit ma figlarną i psotną osobowość, pomimo jej starego wyglądu.

Historia Edytuj

Ponad dwieście lat temu Rigrit dołączyła do Trzynastu Bohaterów, aby walczyć z rojem Złych Bóstw, które groziły zniszczeniem Nowego Świata. Po rozwiązaniu grupy spędziła wiele czasu w odosobnieniu, aby poprawić swoją magię, a nawet wydłużyła swój naturalny okres życia poza ludzką miarę.

W pewnym momencie swojej kariery była członkiem Niebieskich Róż, pełniąc rolę wspomagającego maga. Kiedy Rigrit postanowiła przejść na emeryturę, znalazła Evileye i pokonała ją przy wsparciu Niebieskich Róż, aby Evileye zastąpiła ją w drużynie. Później zniknęła, a jej miejsce pobytu było tajemnicą dla większości innych narodów. W pewnym momencie podczas swojej podróży napotkała Brain Unglausa i stoczyła z nim walkę.

Fabuła Edytuj

Krwawa walkiria Edytuj

Brain Unglaus wspominał o istnieniu Rigrit, która jest jedną z członków Niebieskich Róż, która walczyła z nim. Według niego, oboje wymienili ciosy i skończyli z ranami po zakończeniu meczu.

Mężowie królestwa Edytuj

Według Evileye, to Rigrit zwyciężyła w jej walce z Brainem.

Podczas dyskusji, którą przeprowadził z imperatorem Jircnivem, Fluder Paradyne wspomina spotkanie z nekromantką Rigrit dwa wieki temu i uznał, że jego mu równa lub nawet potężniejsza od niego. Uważa ją za najsilniejszą spośród wszystkich Trzynastu Bohaterów.