FANDOM

Przywódca Ośmiu Palców (八本指リーダー Hachi-pon Yubi Rīdā) to przywódcą organizacji przestępczej o nazwie Osiem Palców.

Wygląd Edytuj

Nosi święty symbol Boga Wody na naszyjniku i ma współczującą twarz, która nie ujawnia, że jest członkiem podziemnego świata.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo na temat jego osobowości, koordynuje on spotkania Ośmiu Palców.

Fabuła Edytuj

Mężowie królestwa Edytuj

Odbył tajne spotkanie między dyrektorami Ośmiu Palców w nieujawnionym miejscu, aby omówić różne kwestie dotyczące organizacji. Spytał Hilmę o to, kto zaatakował jej plantacje narkotyków, ale odpowiedziała, że nie wie, kim są sprawcy. W czasie dalszej części spotkania wspomniał o poszukiwaczu przygód rangi adamantium Momonie i spytał się, czy ktokolwiek posiada jakieś informacje o nim.

Po inwazji demonów on i reszta Ośmiu Palców odbyli spotkanie, które zostało przerwane przez Aurę i Mare. Dwa mroczne elfy ich sparaliżowały, z wyjątkiem Hilmy, która już została ich sługą. Następnie zostali zabrani do sali tortur w Nazaricku, aby uczynić z nich posłusznych służących, tak jak to się stało z Hilmą.

Nawigacja Edytuj