Przywódca Ośmiu Palców (八本指リーダー Hachi-pon Yubi Rīdā) to przywódcą organizacji przestępczej o nazwie Osiem Palców.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Nosi święty symbol Boga Wody na naszyjniku i ma współczującą twarz, która nie ujawnia, że jest członkiem podziemnego świata.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Niewiele wiadomo na temat jego osobowości, koordynuje on spotkania Ośmiu Palców.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Mężowie królestwa[edytuj | edytuj kod]

Odbył tajne spotkanie między dyrektorami Ośmiu Palców w nieujawnionym miejscu, aby omówić różne kwestie dotyczące organizacji. Spytał Hilmę o to, kto zaatakował jej plantacje narkotyków, ale odpowiedziała, że nie wie, kim są sprawcy. W czasie dalszej części spotkania wspomniał o poszukiwaczu przygód rangi adamantium Momonie i spytał się, czy ktokolwiek posiada jakieś informacje o nim.

Po inwazji demonów on i reszta Ośmiu Palców odbyli spotkanie, które zostało przerwane przez Aurę i Mare. Dwa mroczne elfy ich sparaliżowały, z wyjątkiem Hilmy, która już została ich sługą. Następnie zostali zabrani do sali tortur w Nazaricku, aby uczynić z nich posłusznych służących, tak jak to się stało z Hilmą.

Nawigacja[edytuj | edytuj kod]