FANDOM

Pluton Ainzach (プルトン・アインザック Puruton Ainzakku) to mistrz Gildii Poszukiwaczy Przygód w E-Rantel.

Wygląd Edytuj

Pluton Ainzach to potężny i majestatyczny mężczyzna w średnim wieku. Jego włosy są dobrze utrzymane, wąsy są przycięte i gładkie. Jego ubrania są czyste i przygotowane dla kogoś, kto miał doskonałe wynagrodzenie jako były poszukiwacz przygód, a nawet jako mistrz gildii.

Podczas gdy jego skóra i mięśnie pochodzą od mężczyzny po 40 roku życia, jego włosy są siwiejące z powodu stresu związanego z poprzednimi zadaniami. Oznacza to, że widział jakieś przerażające rzeczy, ale okazał się silniejszy i mądrzejszy.

Osobowość Edytuj

Pluton Ainzach jest dość zdolny i energiczny. Po tym, jak zobaczył olbrzymią ilość osiągnięć dokonanych przez Momona, Ainzach pokazał, że chce zatrzymać Ciemność w E-Rantel wszelkimi niezbędnymi środkami.

Historia Edytuj

Podczas gdy był poszukiwaczem przygód, schwytał nieumarłego na równinach Katze i dostarczył go do Imperialnej Areny w Imperium Baharuth. Z czasem Ainzach został Mistrzem Gildii Poszukiwaczy Przygód w E-Rantel.

Nawigacja Edytuj