FANDOM

Plejady (プレアデス Pureadesu) to oddział bojowych pokojówek Wielkiego Grobowca Nazaricka. Jego członkowie początkowo służyli tylko jako ostatnia linia obrony Nazaricka, ale Ainz Ooal Gown przydzieliła im więcej zadań po tym, jak grobowiec został przetransportowany.

Członkowie Edytuj

Opis Edytuj

Plejady to to oddział bojowych pokojówek, które zostały zaprogramowane jako siostry. Walczą pod dowództwem Sebasa jako ostateczna linia obrony tuż przed salą tronową. Wszystkie są kobietami o niezrównanym pięknie, z których każda ma odmienny charakter. Po teleportacji do Nowego Świata, trzy z nich pracują poza grobowcem. Wygląda na to, że znaleźli się wśród rzadkich NPC z Nazarick, którzy łatwo mogą się przebrać za ludzi.

Plejady mogą być organizowane w dwóch różnych formacjach. Jedna to "Plejady Sześć Gwiazd", a druga to "Plejady Siedmiu Sióstr". Te formacje można zmienić, zmieniając lidera na Sebas Tiana lub Aureole Omegę. "Plejady Siedmiu Sióstr" pojawiają się w tomie szóstym, ale Ainz nie pozwala im działać, a tym samym Yuri Alpha zostaje zastępcą dowódcy.

Fabuła Edytuj

Nieumarły król Edytuj

Momonga rozkazuje Plejadom pilnować 9 piętra na wypadek, gdyby pojawili się ewentualni intruzi. Chronią także Momongę, gdy ten przechadza się po Nazaricku, ale później używa on wymówki i nie pozwala im za nim iść.

Mroczny wojownik Edytuj

Ainz Ooal Gown wybiera Narberal Gammę na partnera przygód i przeniknie do fortecy E-Rantel. Ich planem jest zostać sławnymi poszukiwaczami przygód, aby mogli zdobyć więcej informacji o tym świecie.

Krwawa walkiria Edytuj

W E-Rantel zadaniem Shalltear Bloodfallen było zniewolenie wszystkich przestępców, którzy znali sztuki walki lub magiczne talenty. Podczas gdy Sebas Tian i Solution Epsilon dostali zadanie od Ainza, aby ukryli się jako ludzie i zbierali informacje. W szczególności role, które grali, były starszym lokajem i zepsutą bogatą księżniczką. Podobnie jak w E-Rantel, Narberal zostaje w gospodzie i czeka na instrukcje Ainza, gdy ten wróci z wyprawy.

Dwoje władców Edytuj

Na rozkaz swojego mistrza Ainza, jedna z Plejad, Lupusregina Beta, stacjonowała w wiosce Carne i chroniła cenne dla Nazaricka osoby: Lizzie Bareare i Nfirea Bareare. Początkowo spotkała się z ostrą krytyką ze strony Ainza za to, że nie potraktowała poważnie swojej pracy, ponieważ nie poinformowała go o tym, że istnieją Gigant Wschodu i Demoniczny Wąż Zachodu. Jednak Lupusregina naprawiła swój błąd, pokonując zamienionego w Zombie Giganta Wschodu, zanim ten zdołał zabić Nfireę. Później Ainz powierzył jej również zadanie ochrony Enri Emmot i Nemu Emmot.

Ciekawostki Edytuj

  • Podwójna organizacja Plejad odnosi się do dwóch różnych znaczeń słowa „Plejady”. W mitologii greckiej Plejady odnoszą się do siedmiu sióstr, córek tytana Atlasa, podczas gdy w astronomii Plejady są gromadą gwiazd zwaną „Sześcioma Połączonymi Gwiazdami” (六連 星) w Azji.
  • Homunkulusowe pokojówki z Nazaricka myślą o Plejadach jako o grupie idoli, wśród których CZ jest najbardziej popularna.
  • Członkinie Plejad nazywają się nawzajem siostrami, ale niestety nie są nimi naprawdę, ponieważ zostały oddzielnie stworzone przez różnych twórców. Zostały po prostu zaprojektowane tak, aby być takie.