FANDOM

Parpatra Ogrion (パルパトラ・オグリオン Parupatora Ogurion) był doświadczonym robotnikiem oraz przywódcą Łowców Smoków. On i jego drużyna zgłosili się na ochotników do zbadania tajemniczego wielkiego grobowca.

Wygląd Edytuj

Parpatra był starym człowiekiem, który używa włóczni wykonanej z kła zielonego smoka, którego on i jego towarzysze zabili.

Osobowość Edytuj

Zwykle Parpatra zachowuje się jak porywczy senior, jednak jego prawdziwa natura była dość dyskretna. Woli raczej zadawać obrażenia, niż podejmować nieznane ryzyko, aby zapewnić sobie i swoim towarzyszom bezpieczeństwo.

Tło Edytuj

Dawno temu Parpatra był poszukiwaczem przygód rangi orichalcum. Popadł w konflikt z ówczesnym mistrzem gildii poszukiwaczy przygód i uderzył go w twarz, co doprowadziło go do zostania robotnikiem. Podczas swojej długiej kariery jako robotnik Parpatra zarabiał dużo pieniędzy, co pozwoliło mu na zakup lepszego sprzętu niż większość poszukiwaczy przygód.

Fabuła Edytuj

Inwazja na Wielki Grobowiec Edytuj

Po zakończeniu eksploracji powiązanych grobów, Parpatra zgłosił się na ochotnika do ponownego zbadania powierzchni. Jego prawdziwym zamiarem było wykorzystanie innych grup, by same zbadały niebezpiecznie wyglądający grobowiec. Pojawiły się jednak Plejady, które zmusiły go oraz jego towarzyszy do walki z nieumarłymi strażnikami. Mimo, że walczył z trzema wrogami naraz, został w końcu przez nich zabity podobnie jak reszta jego grupy.

Nawigacja Edytuj