FANDOM

Pani Furt to była szlachcianka pochodząca z Imperium Baharuth. Jest żoną Pana Furt oraz matką Arche Eeb Rile Furt, Ureiriki i Kuuderiki.

Wygląd Edytuj

Pani Furt została opisana jako mając piękną twarz szlachcianka w dobrze wykonanych ubraniach, jak przystało na szlachciankę. W Anime Pani Furt jest blondynką w beżowej sukience.

Osobowość Edytuj

Pani Furt zachowywała się spokojnie, nawet w napiętych sytuacjach. Pomimo utraty tytułu szlacheckiego, nadal odmawiała przyjęcia tego do wiadomości.

Tło Edytuj

Pani Furt była szlachcianką, która utraciła swój status, podobnie jak większość szlachciców po wstąpieniu na tron Jircniva. Mimo to ona i jej mąż kontynuowali swój rozrzutny tryb życia, przez co popadli w długi. Ich jedynym źródłem dochodu była ich najstarsza córka Arche, która musiała zostać robotnikiem, rozpaczliwie podejmując pracę po pracy, aby spłacić dług rodziny. Wtedy dołączyła do Dalekowzrocznych dowodzonych przez Hekkerana Termite, aby podjąć się kolejnych misji kooperacyjnych.

Ciekawostki Edytuj

  • Scena, w której daje Arche butelkę perfum kosztującą pięć złotych monet nigdy nie została pokazana w Anime.

Nawigacja Edytuj