Overlord Wiki
Advertisement
Overlord Wiki

W Teokracji Półbogowie są członkami potężnej grupy o nazwie Czarne Pismo

Półbóg to ogólny termin używany przez mieszkańców Nowego Świata do nazywania osób, które uznaje się za potomków Sześciu Wielkich Bogów.

Tło[]

Półbogowie są potomstwem grupy graczy znanej jako Sześć Wielkich Bogów. Dzielili wyjątkową linię krwi i cechy genetyczne ze swoimi przodkami, które sięgają sześciuset lat wstecz. Co więcej, według Zesshi Zetsumei, bogowie mogą mieć wiele żon. Prawo Teokracji nigdy nie zabrania Półbogom poligamicznego małżeństwa.

Obecnie obecnie znanych jest około trzech przebudzonych Półbogów, którzy wywodzą się z Teokracji. Ze względu na małą ilość urodzeń Półbogów w Teokracji Slane, wyżej postawieni urzędnicy wydali rozkaz kapitanowi Czarnego Pisma, subtelnie prosząc go o zwiększenie tempa reprodukcji ze jego żonami. Była to archaiczna praktyka, która miała na celu zwiększenie przyrostu naturalnego Półbogów w najbliższej przyszłości.

Jednak nie wszyscy Półbogowie są przychylni idei małżeństwa, tak jak w przypadku Zesshi. Ma ona szczególny warunek dotyczący małżeństwa i wiąże się ze scenariuszem, w którym ona musiałaby zostać pokonana w bitwie.

Znani Półbogowie[]

  • Kapitan Czarnego Pisma
  • Zesshi Zetsumei
  • Arcykapłanka Teokracji Slane (tylko w Web Novel)
  • Nienazwana matka Zesshi

Ciekawostki[]

  • Z wyjątkiem wyżej postawionych urzędników w Teokracji, Evileye jest jedyną osobą, która wie o istnieniu Półbogów.
Advertisement