FANDOM

Pośpiech (ヤルダバオト Yarudabaoto) to jedenasty odcinek drugiego sezonu anime Overlord. Swoją premierę miał 20 marca 2018 roku.

Ważne wydarzenia Edytuj

Postacie Edytuj

Nowe postacie Edytuj

Lokacje Edytuj

Znane lokacje Edytuj

Nowe lokacje Edytuj

  • Dwór Hilmy

Uwagi Edytuj

  • Żaden ze Złych Władców nie był obecny podczas planowania Operacji Gehenna przez Demiurga.
  • Demiurge nie rozmawiał o tym, co by zrobił, gdyby to on porwał Tuare, ani nie groził Sebasowi śmiercią, gdyby próbował ocalić ludzi w Ośmiu Palcach.
  • Lockmeier przedstawia się Climbowi i Brainowi po spotkaniu strategicznym na temat Ośmiu Palców.
  • Zamiast Climba i jego sojuszników Sebas usłyszał tytuł „Nieumarły Król” od samego Davernocha.
  • Sebas nic nie powiedział o tym, że otrzymał imię od najsilniejszego wojownika, ani o tym, że służy Najwyższej Istocie czterem członkom Sześciu Ramion.
  • Sebas zabił Peshuriana, nie blokując jego ataku, ani też nie uważał go za obrażającego swojego twórcę, Touch Me, i nie zdjął rękawiczek, zanim zabił Malmvista, który tylko wpadł w panikę zamiast wpaść w szaleństwo ze strachu.
  • Davernoch, Edström, Peshurian i Malmvist zostali zabici w anime w czasie krótszym niż 10 sekund, podczas gdy powieści trwało to 20 sekund.
  • Hilma nie próbowała uwieść Mare ani użyć na nim swojego Tatuażu Żmii.
  • Entoma nie zaproponowała wypuszczenia Evileye przed rozpoczęciem bitwy, gdy ta ją obraziła.