FANDOM

Ninya (ニニャ) była poszukiwaczką przygód srebrnej rangi, zaklinaczką i członkinią drużyny Mieczy Ciemności. Jej marzeniem było zdobyć miecze ciemności, ale priorytetem było znalezienie jej starszej siostry, którą zabrał szlachcic.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Ninya miała brązowe włosy i niebieskie oczy z dziecinnie wyglądającą twarzą. Jej skóra była blada i nosiła skórzane szaty.

Osobowość Edytuj

Ninya została opisana jako pokorna i dobra osoba w drużynie Mieczy Ciemności. Pomimo swojej dobrej osobowości, miała silną nienawiść do szlachty, ponieważ jej starsza siostra została wzięta przez nią, kiedy była zwykłą wieśniaczką, dlatego chce zostać silniejszą poszukiwaczką przygód i odbić ją z powrotem.

Ciekawostki Edytuj

  • W Web Novel, Ninya była mężczyzną i nigdy nie została zabita przez Clementine.
  • Także w Web Novel, Ninya był znany z używania do 35 różnych zaklęć.
  • Starsza siostra Ninyi, Tuare stała się niewolnicą, a jednym z jej celów w życiu było znalezienie i uratowanie jej. Niestety, nie żyła wystarczająco długo, aby zobaczyć jak staje się wolna.
  • Ninya to kobieta, która przebrała się za mężczyznę. Również jej imię „Ninya” jest przybrane, zgodnie z pełnym imieniem Tuare „Tuareninya Veyron”.

Nawigacja Edytuj