FANDOM

Nigun Grid Luin ニグン・グリッド・ルーイン Nigun Guriddo Rūin) to kapitan Pisma Słonecznego Teokracji Slane. Został wysłany przez kardynałów z misją zabicia najsilniejszego wojownika królestwa Re-Estize, Gazefa Stronoffa.

Osobowość Edytuj

Wygląd Edytuj

Nigun miał blond włosy i czarne oczy. Nosił też coś w rodzaju czarno-białej szaty. Posiadał także bliznę na twarzy po walce z Niebieskimi Różami.

Osobowość Edytuj

Nigun był głęboko religijną osobą, która wierzyła w moc Boga. Uważa, że jego własny bóg jest boski i nienawidzi czcicieli innych bogów. Gdy otrzymał najwyższe stanowisko w Piśmie Słonecznym, uczyniło go to aroganckim. Kiedy jednak Nigun został pokonany, okazuje się, że jest żałosnym tchórzem, który ofiarował życie swoich podwładnych, by uratować własne.

Tło Edytuj

Będąc kapitanem Pisma Słonecznego, Nigun był zaangażowany w wiele nielegalnych działań. W przeszłości został wysłany, aby wykorzenić wioskę półludzi, ale został zatrzymany przez Niebieskie Róże, których przywódczyni udało się zranić twarz Niguna. Zachował tę bliznę, aby przypominała mu o jego porażce.

Nawigacja Edytuj