FANDOM

Neuronist Painkill (ニューロニスト・ペインキル Nyūronisuto Peinkiru) to jeden z NPC z Wielkiego Grobowca Nazaricka, który specjalizuje się w torturowaniu więźniów.

Wygląd Edytuj

Wygląd Neuronista przypomina wielkie, szare, wzdęte zwłoki z mackami, mocnym makijażem i bardzo długimi palcami z ostrymi paznokciami o długości cala z lakierem do paznokci. Chociaż jego rasa jest androgeniczna, Neuronist ogłosiła się starszą siostrą. Nosi czarny skórzany strój.

Osobowość Edytuj

Neuronist jest odpowiedzialna za torturowanie więźniów i wydobywanie od nich informacji. Rozkoszuje się pracą i zadawaniem bólu innym, zwłaszcza że jej ulubionym jedzeniem jest mózg. Jest bardzo rozmowna, swobodnie rozmawia ze swoimi ofiarami, przygotowując swoje narzędzia. Jest też bardzo próżna; uważa się za bardziej atrakcyjniejszą niż Shalltear i Albedo.

Fabuła Edytuj

Nieumarły król Edytuj

Neuronist Painkill dostała zadanie torturowania członków Pisma Słonecznego, po tym jak zostało pokonane przez Ainza.

Krwawa walkiria Edytuj

Shalltear Bloodfallen pyta Solution Epsilon, czy dobrze dogaduje się z Neuronist Painkill. Pokojówka powiedziała z żalem, że nie rozumie estetycznego zmysłu Neuronist. W międzyczasie Albedo informuje Ainz Ooal Gowna, że Neuronist ściśle monitoruje schwytanych członków Pisma Słonecznego. Nadzorczyni proponuje Ainzowi, aby wezwał Neuronistę na spotkanie w Zamarzniętym Więzieniu, ale ten odmawia, biorąc pod uwagę, że Neuronist mówi zbyt wiele. Albedo postanowiła upomnieć Neuronist, aby nie mówiła zbyt wiele, ale Ainz ją powstrzymał.