FANDOM

Narberal Gamma (ナーベラル・ガンマ Nāberaru Ganma) jest członkinią Plejad, drużyny bojowych pokojówek Wielkiego Grobu Nazaricka. Jej twórcą jest Nishikienrai, jeden z dziewięciu założycieli Ainz Ooal Gown.

Jest również znana jako Nabe, magiczna towarzyszka i partnerka poszukiwacza przygód Momona z Ciemności. Jako poszukiwaczka przygód, rangi adamantium, jest jedną z najsilniejszych poszukiwaczy przygód w Królestwie Czarnoksiężnika.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Narberal Gamma jest opisywana jako elegancka, śnieżnobiała, pokryta czarnymi pasmami piękność. Ludzie wierzą, że jej uroda jest porównywalna z piękną Złotą Księżniczką.

Nosi białą czapkę zamiast hełmu i czarną zbroję zdobioną złotem i srebrem na podobieństwo munduru pokojówki. Jako mag bitewny, jej ulubioną bronią jest złota, posrebrzana laska. Jako poszukiwaczka przygód, ma na sobie zwykły brązowy płaszcz.

Ludzka postać Narberal jest zdobywana dzięki umiejętności transformacji Doppelgängera. Jednak ze względu na jej niski poziom rasowy, może przekształcić się w jedną formę. Jej oryginalny wygląd jako Doppelgänger jest podobny do Pandora's Actor.

Osobowość Edytuj

Tak jak wiele innych postaci z Grobowca Nazaricka, Narberal nie postrzega ludzi inaczej, niż jako po prostu stworzenia niskiej klasy. Jedyna ludzka postać, do której ona nie czuje pogardy to jej siostra Aureole Omega. Choć nie lubi myśleć o zabijaniu ludzi, nie zawaha się tego zrobić, jeśli nie ma powodu, aby pozwolić im żyć lub jeśli Ainz tak rozkaże. To czyni Narberal jedną z dwóch, wraz z Solution Epsilon, najbardziej niebezpiecznych członkiń Plejad.

Jako NPC z Wielkiego Grobowca Nazaricka jest niezwykle lojalna wobec Ainza i dumna z możliwości osobistego wspierania go podczas niektórych misji. Wydaje się jednak, że nie jest w stanie zrozumieć celu Ainza, który stał się bohaterem i nie ukrywa swojej agresywnej postawy wobec ludzi. Często odwołuje się z honorem i szacunkiem do swojego pana, dodając do jego imienia przedrostek "-sama".

Historia Edytuj

Narberal Gamma została stworzona przez Nishikienraia jako jedna z bojowych pokojówek, Plejad. Ona i jej siostry służyły jako ostatnia linia obrony przed intruzami. Jednakże, ponieważ jest mało prawdopodobne, aby przeciwstawić się wrogim graczom, którym udało się dotrzeć tak daleko, jej jedynym celem było odwrócenie uwagi najeźdźców, dopóki członkowie gildii Ainz Ooal Gown nie byliby w stanie w pełni przygotowani do ostatecznego starcia w sali tronowej.

Fabuła Edytuj

Nieumarły król Edytuj

Momonga rozkazał jej, by wraz z siostrami strzegła 9 piętra. W szatni w komnacie Momongi była odpowiedzialna za pilnowanie go. Kiedy Momonga miał już wyjść, powiedziała mu, że jego strażnicy są w gotowości i nie pozwolą, by coś złego mu się przytrafiło.

Mroczny wojownik Edytuj

Narberal zostaje wybrana przez Ainza jako jego partnerka w podróżny, ponieważ ma najbardziej ludzki wygląd ze wszystkich Plejad. Pod przebraniem poszukiwaczki przygód, razem ze swoim panem badała Nowy Świat. Pod imieniem Nabe została zarejestrowana jako poszukiwaczka przygód w randze miedzi wraz z Momonem w E-Rantel. Ich celem było stać się sławnymi poszukiwaczami przygód i zbierać informacje.

Podczas podróży Nabe i Momon zostali wynajęci przez Lizzie Bareare, aby uratowali Nfireę Bareare. Podczas swojej misji Nabe napotkała Zurrernorn. Momon kazał jej zająć się się Khajiitem i jego wspólnikami, podczas gdy on zajmował się Clementine. Rozpoczyna bitwę, wykonując pierwszy atak, eliminując prawie wszystkich oprócz Khajiita, który pozostał niewzruszony.

W trakcie bitwy, za pozwoleniem Ainza, Nabe ostatecznie uwolniła swoją prawdziwą moc jako Narberal Gamma, członkini Plejad. W rezultacie mogła łatwo zabić Khajiita i dwa Szkieletowe Smoki dzięki jej potężnemu zaklęciu siódmego poziomu. Kiedy skończyła zadanie pokonania grupy, Nabe wraca do Momona i otrzymała rozkaz zabrania magicznych przedmiotów ludziom, których zabili.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako poszukiwaczka przygód otrzymuje przydomek „Piękna księżniczka” z powodu swojego wyglądu. Kilka osób zaproponowało jej to, choć większość ludzi uważa, że ​​jest kochanką lub sługą Momona.
  • W Web Novel, Narberal użyła magii Pierścienia Wolności, iluzji pozwalającej się stać poszukiwaczem przygód o imieniu Momon, a nie Ainz jako Momon w Light Novel.

Nawigacja Edytuj