FANDOM

Mroczne elfy (ダークエルフ) są bliskimi krewnymi leśnych elfów i można je znaleźć w Nowym Święcie i w YGGDRASILu.

Historia Edytuj

Tak jak leśne elfy zamieszkują lasy, tak ich kuzyni, mroczne elfy wolą tworzyć domy w jaskiniach lub pod ziemią.

Według Igvarge'a, duże osady mrocznych elfów znajdują się w wielkich lasach na południu, gdzie nikt inny nie postawił stopy.

Z drugiej strony Ryraryus Spenia Ai Indarun zauważył, że mroczne elfy były władcami Wielkiej Puszczy Tob.

Wygląd Edytuj

Podobnie jak leśne elfy, posiadają one całe piękno i wdzięk właściwy elfiej rasie, chociaż mroczne elfy mają ciemniejszą skórę.

Kultura Edytuj

Mroczne elfy są rasą, która nie opiera się na pojęciu absolutnego dobra lub zła. W przeciwieństwie do swoich kuzynów, którzy utrzymywali kodeks honorowy, oni byli bardziej elastyczni.

Zdolności Edytuj

Dokładne moce mrocznych elfów są nieznane. Do tej pory tylko dwójka przedstawicieli tej rasy została pokazana w serii Overlord.

Znane mroczne elfy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W Web Novel występuje naród mrocznych elfów, który znajduje się na południowy zachód od królestwa Re-Estize.
  • Plemię Mrocznych Elfów mieszkało kiedyś w Wielkiej Puszczy Tob, ale zostało wyparte przez Złe Drzewo Zy'tl Q'ae.
  • W mitologii nordyckiej mroczne elfy żyły pod ziemią w ogromnych jaskiniach i tunelach.