FANDOM

Markiza Raeven to nienazwana żona Eliasa Brandt Dale Raevena oraz matka Rii-tana.

Wygląd Edytuj

Markiza to kobieta o ładnej twarzy, która była zacieniona przez mrok. Jej ubrania były wyśmienite, ale ich kolory były wyciszone.

Osobowość Edytuj

Markiza nie była szczęśliwą kobietą, ale od narodzin Rii-tana zaczęła częściej się uśmiechać.

Historia Edytuj

Markiz Raeven początkowo ożenił się z nią tylko dlatego, że to była część jego planu budowy jego bazy władzy. Chociaż mieli związek bez miłości, mały cud zbliżyłby ich do siebie po tym, jak urodziła mu syna.

Fabuła Edytuj

Mag zniszczenia Edytuj

Markiza i Rii-tan odwiedzili Eliasa w jego biurze. Patrzyła, jak jej syn wchodzi w interakcje z ojcem. Markiza później zabrała syna usprawiedliwiając to tym, że muszą pozwolić Raevenowi kontynuować pracę.

Relacje Edytuj

Elias Brandt Dale Raeven Edytuj

Początkowo Elias troszczył się o nią jako o narzędzie i na początku nie było między nimi miłości. Po narodzinach syna spowodowało to, że zimny człowiek zmienił się i zaczął doceniać swoją rodzinę. Jego zmiana osobowości sprawiła, że zaczęła się zastanawiać, czy coś jest z nim nie tak. Jednak porównując jego osobowość sprzed narodzin Rii-tana, polubiła tę nową wersję męża.

Rii-tan Edytuj

Markiza kocha swoje dziecko, jednak w przeciwieństwie do męża stara się nie rozpieszczać go zbytnio, ponieważ utrudniłoby to jego rozwój.

Nawigacja Edytuj