FANDOM

Lakyus Alvein Dale Aindra (ラキュース・アルベイン・デイル・アインドラ Rakyūsu Arubein Deiru Aindora) to poszukiwaczka przygód rangi adamantium oraz przywódczyni Niebieskich Róż. Jest siostrzenicą Azutha Aindry oraz szlachcianką z Królestwa Re-Estize.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Lakyus jest opisywany jako młoda kobieta o długich blond włosach, zielonych oczach i różowych ustach, które ukazują zdrowy blask. Jej boskie piękno przewyższa nawet samą księżniczkę Renner, która nie jest w stanie się z nią równać w tym przypadku.

Osobowość Edytuj

Lakyus jest bardzo bystrą osobą, która lubi przygody z przyjaciółmi. Czasami zachowuje się dziwnie, jakby nosiła bezsensowne pierścienie lub walczyła z jej mroczną osobowością, sprawiając, że jej pozostali członkowie zespołu martwili się o to, że faktycznie stała się złem.

Historia Edytuj

Kiedy Lakyus była młodą dziewczyną, postanowiła zostać poszukiwaczem przygód po wysłuchaniu opowieści z przygód Czerwonej Kropli. Lakyus uciekła z domu, by mieć własną przygodę, podczas gdy ona wciąż była niedoświadczona; jej rodzice najwyraźniej wykazali rozgrzeszenie córce za tę akcję.

W pewnym momencie jej życia została uratowana przez Gagaran i oboje zostali partnerami. Była również dawnym celem zabójstwa Tii i Tiny, które poniosły porażkę podczas próby zabicia jej. Zamiast zabić dwóch zabójców, udało jej się przekonać ich, by dołączyły do Niebieskich Róż jako jej towarzysze.

Fabuła Edytuj

Mężowie królestwa Edytuj

Po raz pierwszy Lakyus rozmawia z Renner w jej pokoju o organizacji Osiem Palców, kiedy wchodzi Climb i prosi go o przesłanie Gagaran i Evileye wiadomości.

Podczas niepokoju widziana jest na czele grupy ekspedycyjnej przeciwko Jaldabaothowi, która miała zapobiec rozprzestrzenianiu się demonów w królewskiej stolicy Re-Estize.

Władca spisku Edytuj

W rozmowie Renner i Niebieskich Róż wiadomo, że Lakyus została zraniony w twarz przez króla Ramposa III, gdy rozmawiali w sprawie wskrzeszenia Gazefa Stronoffa. Tymczasem jest ona zajęta pomaganiem Gagaran i Tii w odzyskaniu doświadczenia, które utraciły po zmartwychwstaniu, gdy obie zostały zabite przez Jaldabaotha.

Paladyn Świętego Królestwa Edytuj

Lakyus i jej grupa poszukiwaczy przygód, Niebieskie Róże wzięli udział w spotkaniu z wysłannikami Świętego Królestwa Roble w sprawie Jaldabaotha i Momona.

Moce i umiejętności Edytuj

Lakyus stała się jednym z najsilniejszych poszukiwaczy przygód w Królestwie Re-Estize w wieku 19 lat ze względu na swoje zdolności na poziomie heroicznym. Jest również jednym z niewielu użytkowników magii odrodzenia. Dodatkowo mogła wykorzystać magię wsparcia grupowego, aby pomóc swoim towarzyszom z drużyny w walce. Może także rzucać zaklęcie leczenia na siebie bez wypowiadania słów.

Znane klasy Edytuj

  • Kleryk
  • Krzyżowiec
  • Kapłan

Główne wyposażenie Edytuj

Relacje Edytuj

Niebieskie Róże Edytuj

Gagaran Edytuj

Gagaran uratowała Lakyus, gdy uciekła z domu, próbując zostać poszukiwaczem przygód. Ta konfrontacja doprowadziła Gagaran do roli jednego z pierwszych członków formacji Błękitnych Róż. Jako towarzysze przygód mają bliskie relacje.

Evileye Edytuj

Evileye jest najsilniejszą członkinią Niebieskich Róż i ostatnią, która dołączyła do grupy. Jako współtowarzysze, mają bliskie relacje ze sobą. Evileye jest trochę zazdrosna o Lakyus, ponieważ Momon pokazał zainteresowanie magią odrodzenia.

Z drugiej strony, Lakyus czasami karci Evileye za jej szorstką postawę, która działała w stosunku do Braina.

Tia i Tina Edytuj

Jako współczłonkowie tej samej grupy mają ze sobą bliskie relacje.

Inni Edytuj

Renner Theiere Chardelon Ryle Vaiself Edytuj

Renner jest uważana za jedną z jej przyjaciół. Lakyus zazwyczaj akceptuje niektóre osobiste misje, o które prosi ją Księżniczka, bez pośrednictwa Gildii Poszukiwaczy Przygód. Mimo to może zrozumieć logiczne rozumowanie za sugestiami Renner i czasami wskazuje na problemy z nimi. Mimo że Lakyus ceni ją jako przyjaciółkę, Renner myśli inaczej, ponieważ to uczucie nie jest odwzajemnione.

Momon Edytuj

Lakyus traktuje Momona z szacunkiem i koleżeńsko jako adamantowego poszukiwacza przygód. Ona i jej grupa byli gotowi współpracować ze jego grupą poszukiwaczy przygód, Ciemnością, aby mogli wspólnie pracować nad powstrzymaniem planu Jaldabaotha. Jednak w tym samym czasie Lakyus modliła się z całego serca, aby Momon pokonał Jaldabaotha i pozbył się demonów z Królewskiej Stolicy. W pewnym sensie pokazuje, jak daleko jej stopień wiary i zaufania idzie, gdy chodzi o Momona i jego zdolności przeciwko potężnemu demonowi. Po tym, jak zagrożenie zostało w końcu zażegnane, wyjawiła, że ma nadzieję na ponowną współpracę z Momonem i jego grupą, oświadczając, że jej grupa zrobi wszystko, aby ich dogonić.

Nigun Grid Luin Edytuj

W przeszłości Lakyus i Niebieskie Róże zatrzymali kiedyś Niguna i Pismo Słoneczne przed wykorzenieniem półludzkiej wioski. W tym czasie udało jej się zostawić na twarzy Niguna bliznę, którą ten zachował, aby przypominałą mu o jego porażce w walce przeciwko niej. Nigun nienawidził tego, że zarówno Niebieskie Róże, jak i Gazef Stronoff były częścią Królestwa i służyły innemu bogu. Był typem osoby, której najbardziej nienawidził za to, że była miłosierna i głupia.

Ciekawostki Edytuj

  • Lakyus wydaje się cierpieć na syndrom ósmej równiarki i ma fantazje „chuunibyou” o byciu opętaną przez miecz i zwalczaniu jej alternatywnej osobowości.
  • Lakyus jest jedyną w Królestwie Re-Estize, który może używać magii odrodzenia, chociaż ta umiejętność jest zarezerwowana tylko dla członków Niebieskich Róż i tych, którzy mogą sobie pozwolić na jej kosztowną usługę.
  • Podczas walki z piekielnymi psami Lakyus wydaje się recytować modlitwy do Boga Wody, co oznacza, że ​​może go czcić.

Nawigacja Edytuj