FANDOM

Kyouhukou (恐怖公, きょうふこう) jest strażnikiem obszaru na 2 piętrze Wielkiego Grobowca Nazarick.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Kyouhukou ma wygląd stojącego na dwóch nogach karalucha o wysokości 30 cm z głową skierowaną do przodu. Nosi jasnoczerwoną pelerynę ozdobioną luksusowymi złotymi nitkami wokół krawędzi i maleńką złotą koronę na czubku głowy. Posiada berło z czystym białym klejnotem osadzonym na końcu, który często trzyma przednią nogą.

Osobowość Edytuj

Kyouhukou pod względem charakteru wykazuje nutę szlachetności, jak sugerowałby jego strój. Mówi uprzejmie i ogólnie wydaje się uważać za szlachetnego dżentelmena. Uważa się go za osobę o otwartym umyśle, gdy był skłonny wysłuchać okoliczności danej osoby, nawet jeśli oznacza to późniejsze odrzucenie jej pomocy. W pewnym sensie Kyouhukou jest dość rozsądny dla mieszkańców Nazaricka takich jak Hamsuke, której pomógł, kiedy się zgubiła.

Fabuła Edytuj

Nieumarły król Edytuj

Cocytus zauważył, że jego przyjaciel Kyouhukou nie był obecny na spotkaniu strażników na 6 piętrze. Został poinformowany, że spotkanie było tylko dla Strażników Pięter. Później Ainz poprosił Strażników Pięter o zgłoszenie zmian w Nazaricku Strażnikom obszaru, w tym Kyouhukou.

Bohaterowie jaszczuroludzi Edytuj

Według jego przyjaciela Cocytusa, Kyouhukou powiedział kiedyś, że Entoma Vasilissa Zeta jest dla niego najstraszniejsza ze względu na jej tożsamość jako Znajomego Zjadacza.

Mężowie królestwa Edytuj

Kyouhukou został wspomniany przez Mare i Aurę jako ten, który był odpowiedzialny za torturowanie Hilmy, aby ujawniła wszystkie sekrety Ośmiu Palców. Później rodzeństwo przyprowadzało do niego pozostałych członków Ośmiu Palców, aby mógł ich przesłuchać.

Ciekawostki Edytuj

  • W Web Novel jego stwórcą jest Luci★Fer i jest dobrym tancerzem.
  • Jego imię oznacza „Książę Terroru”.