FANDOM

Kuuderika (クーデリカ Kūderika) to młodsza siostra Arche Eeb Rile Furt oraz siostra bliźniaczka Ureiriki.

Wygląd Edytuj

Kuuderika była w wieku około 5 lat, a jej oczy były podobne do oczu Arche.

Osobowość Edytuj

Młoda i niewinna, niewiele rozumiała otaczający ją świat.

Tło Edytuj

Rodzina Kuuderiki posiadała kiedyś tytuł szlachecki, jednak po czystce Imperatora Jircniva utraciła swój status. Jednak jej rodzice nie byli w stanie tego zaakceptować i kontynuowali wydawanie pieniędzy, aby utrzymać swój bogaty styl życia, co doprowadziło do ogromnego zadłużenia rodziny. Ze względu na jej młody wiek i brak zrozumienia świata, Kuuderika nie była świadoma powagi sytuacji swojej rodziny.

Fabuła Edytuj

Inwazja na Wielki Grobowiec Edytuj

Kuuderika najwyraźniej nadal była w swoim pokoju, kiedy Arche wróciła do posiadłości Furtów. Kuuderika i Ureirika grały razem. Kuuderika najwyraźniej nadal była w swoim pokoju, kiedy Arche wrócił do posiadłości Furt. Kuuderika i Ureirika grali razem. Obaj wyrazili swoje podniecenie, że wkrótce będą się poruszać z Arche. Zauważając, że ich starsza siostra jeszcze nie wróciła z innej misji, oboje czekali cierpliwie na powrót siostry.

Ciekawostki Edytuj

  • W Web Novel Kuuderika i jej siostra Ureirika zostały sprzedane do niewoli po zniknięciu Arche. Ona i jej siostra zostały oddane Ainz Ooal Gownowi jako ofiary przez kult szlachciców, który go czcił. Ainz później zwrócił je Arche, pozwalając im żyć spokojnie na 6 piętrze.
  • W Light Novel natomiast, jak wspomniał autor na swojej stronie internetowej obie bliźniaczki zostały sprzedane do niewoli i zmarły z przepracowania.

Nawigacja Edytuj