FANDOM

Kraj Elfów (エルフの国 Erufu no Kuni) jest narodem Nowego Świata i ojczyzną elfów położoną w Wielkim Lesie Południowym, sąsiadującym z Teokracją Slane.

Tło Edytuj

Kraj Elfów miał niegdyś przyjazne stosunki z sąsiednią Teokracją Slane, pomimo uprzedzeń wobec nieludzi. Tak było, dopóki Król Elfów nie uprowadził i nie zgwałcił kobiety, która była znana jako as Czarnego Pisma. Na nieszczęście dla Króla Elfów, Teokracja zdołała ją uratować i przejęła opiekę nad dzieckiem, którym ją zaimpregnował.

Potem Teokracja rozpoczęła wojnę o zemstę przeciwko krajowi elfów. Postęp był jednak powolny, ponieważ kraj elfów jest w większości trudny do pokonania w lesie, a wojna trwa do dnia dzisiejszego. Z drugiej strony, Elfy są wyraźnie po przegranej stronie, a wielu zostało schwytanych i zniewolonych.

Siła militarna Edytuj

Kraj Elfów ma dość silną armię, by walczyć z Teokracją Slane, która od dawna jest znana jako najsilniejszy ludzki naród w jej części Nowego Świata. Ale nadal istnieje wyraźna różnica między siłą Teokracji a krajem elfów. Powodem, dla którego elfy potrafią zwalczyć lepszą taktykę, zasoby, wojska i magiczne przedmioty Teokracji, jest ich taktyka partyzancka.

Stosunki zagraniczne Edytuj

Teokracja Slane Edytuj

Te dwa kraje były niegdyś sprzymierzonymi narodami i łączyły ich wzajemne stosunki, ale coś poszło nie tak i teraz toczą ze sobą wojnę. Podobno Król Elf porwał jedną z członków Czarnego Pisma Teokracji i zgwałcił ją, wywołując głęboką niechęć między dwoma narodami. Teokracja uważa je za niższe od ludzi i wszyscy jeńcy są najczęściej traktowani słabo, a nawet trzymani jako niewolnicy.

Imperium Baharuth Edytuj

Podczas gdy oficjalne stosunki nie zostały ustalone, kraj posiada dużą różnorodność elfickich niewolników, więc zakłada się, że oficjalne stosunki między tymi dwoma krajami nie są dobre.

Ciekawostki Edytuj

  • Wielu obywateli to potomkowie Króla Elfów, ale żaden z nich nie ma takiego poziomu mocy.