FANDOM

Jugem (ジュゲム Jugemu) to przywódca oddziału Goblinów oraz jeden z naczelników Armii Goblinów.

Wygląd Edytuj

Jugem jest goblinem, którego ciało jest tak muskularne i wysportowane, że trudno byłoby pomyśleć, że jest goblinem. Jego tors jest chroniony przez prymitywny, ale praktyczny napierśnik, a wielki miecz, którego używa, jest zamocowany na jego plecach.

Osobowość Edytuj

Jugem traktuje poważnie swoje stanowisko i jest uważany za silnego przywódcę Oddziału Goblinów. Choć wydaje się, że jest typowym mięśniakiem, Jugem jest dość inteligentny i sprytny w umiejętnościach przywódczych i zarządzaniu społecznym.

Historia Edytuj

Kiedy Enri Emmot użyła Rogu Generała Goblinów, jego magia sprowadziła Oddział Goblinów. Oddział dowodzony przez Jugem przysiągł wierność Enri. Gdy gobliny zintegrowały się z ludzkim społeczeństwem, pomogli odbudować i chronić wioski Carne. Jugem złożył propozycję stworzenia fortyfikacji wokół wioski jako środka przeciwdziałania atakowi. Wniosek natychmiast uzyskał jednomyślną zgodę wszystkich zainteresowanych stron.

Fabuła Edytuj

Mroczny wojownik Edytuj

Kiedy Momon, Nabe, Nfirea i Miecze Ciemności dotarli na przedmieścia wioski Carne, Jugem i kilku jego braci zaskoczyło poszukiwaczy przygód i otoczyło ich. Chociaż gobliny miały przewagę liczebną, Jugem i inni intuicyjnie wyczuli, że Momon i Nabe nie są tym, na co wyglądają, i zdecydowali się negocjować, zamiast wszczynać konflikt, dopóki ich pan nie przybędzie.

Dwoje władców Edytuj

Po uratowaniu ocalałych członków plemienia Gigu, Jugem poprosił Enri, aby ogłosiła się przywódcą Oddziału Goblinów przed ogrami i udaje jej się zdobyć ich uznanie. Gdy Demoniczny Wąż Zachodu i Olbrzym Wschodu zaatakowali wioskę, Jugem i jego oddział bronili Wioski Carne. Zabił Olbrzyma i stwierdził, że jego miecz jest jego łupem.

Nawigacja Edytuj