FANDOM

Imina (イミーナ Imīna) to półelfi robotnik oraz członkini Przezornych. Razem ze swoimi towarzyszami zgłosiła się na ochotnika do zbadania tajemniczego Wielkiego Grobowca.

Wygląd Edytuj

Imina jest półelfką, hybrydą człowieka i elfa. Ma bardzo szczupłe ciało. Czy to na klatce piersiowej czy w talii, na jej ciele nie ma żadnych wypukłości. Jeśli spojrzeć na nią z daleka, nie będzie zaskoczeniem, jeśli ludzie będą uważali Iminę za mężczyznę, a nie za kobietę.

Osobowość Edytuj

Ze względu na upokarzające doświadczenia w przeszłości, kiedy została zaatakowana przez potwora w pobliżu zbiornika wodnego, unika pływania od tamtego czasu.

Historia Edytuj

Imina jest wynikiem związku elfa i ludzkiej kobiety. Wydaje się, że jej ojciec przeżył jej matkę.

Relacje Edytuj

Hekkeran Termite Edytuj

Hekkeran jest towarzyszem Iminy, a także jej kochankiem.

Roberdyck Goltron Edytuj

Imina i Roberdyck mają do siebie wielkie zaufanie i walczyli razem przeciwko Ainzowi do samego końca.

Arche Eeb Rile Furt Edytuj

Imina głęboko troszczy się o Arche i zachowuje się jak jej starsza siostra, litując się nad nieszczęściem swojej przyjaciółki, widząc, że niesprawiedliwe jest, by jedna dziewczyna musi odpowiadać za długi jej ostentacyjnych rodziców.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej zwyczaje związane z piciem są uważane za przerażające przez jej towarzyszy z drużyny.

Nawigacja Edytuj