FANDOM

Igvarge (イグヴァルジ Iguvuaruji) to poszukiwacz przygód rangi mithril oraz przywódca Kralgry.

Osobowość Edytuj

Marzeniem Igvarge'a było zostać bohaterem, który uratowałby świat, podobnie jak Trzynastu Bohaterów w przeszłości. Poświęciłby wszystko, aby osiągnąć ten sen, posuwając się nawet do szerzenia fałszywych plotek o sobie lub używania swoich towarzyszy jako tarcz. Wszyscy, którzy byli obok niego, byli dla niego tylko stopniami, by dotrzeć na szczyt. Mimo to ciężko pracował i intensywnie trenował, co sprawiało, że bardzo nie lubił Momona, który najwyraźniej pojawił się znikąd i dogonił jego rangę w pojedynkę.

Tło Edytuj

Marzenie Igvarge'a o zostaniu bohaterem zaczęło się od piosenek, które usłyszał od bardów odwiedzających jego wioskę. Po zostaniu poszukiwaczem przygód i utworzeniu drużyny, ostatecznie osiągnął rangę mithrilowego poszukiwacza przygód.

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż nie ma wyraźnego potwierdzenia w light novel, Iguva=41 został stworzony z trupa Igvarge. Na ilustracji jedna strona twarzy Iguvy=41 jest zniekształcona i można to zauważyć, że te zniekształcenie mogło powstać w wyniku uderzenia Igvarge'a w głowę przez Mare, kiedy próbował uciec przed Ainzem.

Nawigacja Edytuj