FANDOM

Hilma Cygnaeus (ヒルマ・シュグネウス Hiruma Shiguneusu) jest przywódcą działu handlu narkotykami organizacji przestępczej Osiem Palców.

Wygląd Edytuj

Hilma opisywana jest jako kobieta o chorobliwie bladej skórze, która nosi białą odzież. Ma tatuaż węża, który czołga się po jej prawym ramieniu, zaczynając od łopatek i trzyma fajkę, która wydziela trujące, purpurowe opary. Nosi również fioletowy tusz do rzęs i szminkę oraz cienkie szaty, które nadają jej dekadencką aurę wysokiej klasy prostytutki. Jednakże, po torturowaniu przez Kyouhukou, doznała urazu, a później straciła zdolność spożywania pokarmów stałych, co sprawiło, że stała się niezwykle chuda. Teraz wygląda raczej jak starsza pani niż „wysokiej klasy prostytutka”.

Osobowość Edytuj

Hilma była naprawdę dumna z bycia prostytutką wysokiej klasy i wykorzystywała te umiejętności, aby szantażować szlachtę wraz z innymi ludźmi sprawującymi władzę w Ośmiu Palcach. Po przesłuchaniu przez Kyouhukou, zamieniła się w nieszczęśliwą kobietę, która została złamana psychicznie. Posunęła się tak daleko, że zdradziła swoich towarzyszy z Ośmiu Palców i stała się całkowicie podporządkowana Nazarickowi.

Historia Edytuj

Hilma była dawną wysokiej klasy prostytutką, która wykorzystała swoje umiejętności i inteligencję, by wspiąć się na szczyt podziemnego świata. Po zostaniu przywódcą działu handlu narkotykami zaczęła budować więzi z pierwszymi synami domów szlacheckich, którzy mieli status i związki, ale byli bezsilni w polityce i ekonomicznie zależni od głowy ich domu. Zwabiała ich do jej posiadłości oferując miejsce, w którym mogliby zaspokoić swoje ego, wraz z narkotykami i pięknymi kobietami. W ten sposób Hilma czekała, aż dojdą do władzy, a następnie wykorzystywała ich związek, aby szantażować szlachtę i przejąć nad nią kontrolę.

Fabuła Edytuj

Mężowie królestwa Edytuj

Hilma i inni przywódcy Ośmiu Palców spotykają się w nieujawnionym miejscu, aby omówić różne kwestie dotyczące organizacji; jednym z nich są ataki na jej dział handlu narkotykami, ale jeszcze nie wiedzą, kim są sprawcy. Zero oferuje pomoc Hilmie, ale odrzuca jego ofertę i kontynuuje spotkanie z zespołem omawiając najnowszą grupą poszukiwaczy przygód rangi adamantium, Ciemność.

Rezydencja Hilmy została zaatakowana przez Nazarick. Próbuje zaatakować Mare Bello Fiore swoim tatuażem, ale Mare łatwo miażdży go gołą ręką. Następnie została okaleczona przez Mare, zaciągnięta do Czarnej Kapsuły i torturowana przez Kyouhukou. W wyniku tortur zdradziła Osiem Palców, ujawniając miejsce spotkania Aurze Bella Fiora.

Nawigacja Edytuj