FANDOM

Herohero (ヘロヘロ) to członek gildii Ainz Ooal Gown uważany za jednego z czterdziestu jeden Najwyższych przez wszystkie NPC z Nazaricka. Jest on twórcą Solution Epsilon oraz jednym z współtwórców Homunkulusowych pokojówek.

Wygląd Edytuj

Herohero to Starszy Czarny Szlam, jedna z najsilniejszych ras typu śluzu. Jego wygląd to tylko masa czarnej, lepkiej substancji. Jego smołowata powierzchnia nieustannie drży i wije się, nigdy nie pozostając w jednym kształcie dłużej niż sekundę.

Osobowość Edytuj

Herohero ma uprzejmą i skromną osobowość. Gra bardzo mu się podobała, miał nadzieję, że gra będzie miała sequel jak YGGDRASIL II, czego Momonga nie słyszał. W ten sposób pomyślał, że pewnego dnia będą mogli się spotkać i grać razem, jak kiedyś w gildii.

Ma on jednak tendencję do zachowywania się gorzko w obliczu zniechęcającego stylu życia i nie boi się mówić o tym Momondze. Herohero jest gotów posunąć się tak daleko, że otwarcie wyżala się przed przyjacielem i opowiada o trudnościach, przez które przechodził cały czas. Herohero przyznał, że był typem, który nie narzeka zbyt wiele w prawdziwym życiu tak jak w grze. Z tego powodu Herohero przeprasza za takie zachowanie, które pokazał przy Momondze.

Fabuła Edytuj

Nieumarły król Edytuj

Herohero jest jednym z czterech członków gildii Ainz Ooal Gown, którzy powrócili do YGGDRASIL przed zamknięciem gry. Rozmawiał z Momongą o aktualnym statusie gildii i Wielkiego Grobowca Nazaricka. Herohero był wdzięczny za to, że mogli cieszyć się grą w pełni i żegna się z Momongą, po czym się wylogowuje.

Biorąc pod uwagę, że był online tak blisko wymuszonego czasu wylogowania, Momonga pomyślał, że Herohero mógł zostać wysłany również do Nowego Świata.

Nawigacja Edytuj