FANDOM

Gringham (グリンガム Guringamu) to robotnik oraz przywódca Ciężkich Tłuczków. On i jego drużyna zgłosili się na ochotników do zbadania tajemniczego wielkiego grobowca.

Wygląd Edytuj

Gringham nosi ciężką zbroję z rogami, dzięki czemu jego wygląd jest podobny do wyglądu chrząszcza. Jego nogi są bardzo krótkie jak u krasnoluda.

Osobowość Edytuj

Publicznie mówi przestarzałym stylem, występem, który ukrywa swoją ignorancję; jest jednak dobrym przywódcą, ponieważ potrafi zarządzać dużą grupą robotników bez większych problemów.

Tło Edytuj

Urodzony jako trzeci syn rolnika w Królestwie Re-Estize, Gringham postanowił zbić majątek po tym, jak jego starszy brat odmówił mu spadku. Z pomocą własnego daru i przyjaciół odniósł sukces jako robotnik i planował wrócić do domu w chwale. Przystąpił do wielkiego turnieju rozgrywanego w Królestwie, ale przegrał z Brain Unglausem w ćwierćfinale.

Fabuła Edytuj

Inwazja na Wielki Grobowiec Edytuj

Po zakończeniu eksploracji powiązanych grobowców, Ciężki Tłuczki rozpoczęli eksplorację podziemnej części. Chociaż nieumarli niskiego poziomu nie byli dla nich żadnym wyzwaniem, niekończące się fale potworów zmęczyły ich. Po ucieczce przed śmiertelnymi pułapkami nieumarłych spotkali siedem Starszych Liczy i uciekli od nich. Podczas ucieczki pułapka teleportowała ich do czarnej dziury na 2 piętrze. Gringham i jego kolega złodziej zostali następnie zjedzeni żywcem przez karaluchy Kyouhukou.

Nawigacja Edytuj