FANDOM

Keeno Fasris Inberun (キーノ・ファスリス・インベルン), obecnie znana jako Evileye (イビルアイ Ibiruai) to poszukiwaczka przygód rangi adamantium oraz mag grupy Niebieskie Róże oraz dawna towarzyszka Trzynastu Bohaterów.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Evileye ma wygląd dwunastoletniej dziewczynki. Przykrywa się czerwoną szatą i niesamowitą maską, która ukrywa twarz. Z tego powodu jest uważana za enigmatyczną kobietę przez innych. Młody wygląd Evileye jest prawdopodobnie spowodowany byciem nieśmiertelnym wampirem, który spowodował, że jej ciało przestało się rozwijać w wieku dwunastu lat.

Osobowość Edytuj

Evileye jest uważana za osobę z ostrym językiem przez kolegów z drużyny. Jednak jej ostra postawa natychmiast zmieni się, gdy ktoś poruszy temat dotyczący Momona. Mimo to bardzo ufa swoim sojusznikom i bardzo jej na nich zależy. Ma słabość do Momona, gdyż postrzega go jako wyjątkową osobę.

Evileye może być także bardzo emocjonalną osobą w środku, czymś, co próbuje ukryć przed swoimi towarzyszami. Ze względu na swoją własną arogancję zwykle nie zna informacji w jej otoczeniu. Temat rozmów z dziewczyną, takich jak miłosne wskazówki, których Evileye nie uważała za ważne, sprawił, że zaczęła żałować tego, gdy później zauroczyła się Momonem.

Relacje Edytuj

Niebieskie Róże Edytuj

Evileye została członkiem Niebieskich Róż z powodu przymusu Rigrit. Mimo że Evileye początkowo przystąpiła do grupy wbrew swojej woli, z czasem zaczęła się poważnie troszczyć i ufać wszystkim pozostałym członkom. W ten sam sposób jej koledzy z drużyny opiekują się, ufają i doceniają ją. Po tym, jak zakochała się w Momonie, przyzwyczaili się do zmiany humoru i ekscytacji Evileye za każdym razem, gdy ktoś o nim mówi.

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdziwe imię Evileye to Keno Fasris Invern.
  • Evileye jest świadoma istnienia magii dziesiątego poziomu.
  • Evileye uważa graczy za rasę i odnosi się do ich potomków jako Półbogów.
  • W oryginalnym wydaniu 6 tomu jej karta postaci została podpisana jako Ivileye. W ponownym wydaniu tomu 6 autor wyedytował i zmienił go na Evileye jako poprawne tłumaczenie.

Nawigacja Edytuj