FANDOM

Erya Uzruth (エルヤー・ウズルス Eruyā Uzurusu) był robotnikiem oraz przywódcą Tenmu. Razem ze swoimi niewolnicami zgłosił się na ochotnika do zbadania tajemniczego wielkiego grobowca.

Wygląd Edytuj

Erya ma wygląd dobrze utrzymanego i higienicznego mężczyzny, dającym pogardliwe spojrzenie innym, których uważa za gorszych. Z zaczesanymi do tyłu jasnymi blond włosami i ostrym skupieniem w oczach, stoi wyprostowany dzięki treningowi szermierza. Jego włosy są zaczesane do tyłu i związane w kucyk. Jego skóra jest gładka i jasna, wolna od blizn i urazów.

Jego strój jest podobny do stroju Samuraja, ale z większym naciskiem na szybkość i moc nad obroną. Nosi białą koszulę, która rozciąga się tuż nad brzuchem, z białymi spodniami i czarnymi pancerzami ze złotymi obrabowaniami. Jego pancerze są lekkie, aby umożliwić swobodniejszy ruch, a jako szermierz nosi nagamaki z frędzlem na końcu.

Osobowość Edytuj

Będąc pewnym swoich umiejętności i talentu, Erya była bardzo arogancki. Spoglądał z góry na ludzi słabszych od niego. Erya wierzył również, że ludzie są rasą najwyższej klasy i jest naturalne, że inne gorsze rasy powinny być posłuszne ludziom. Był zdeprawowanym zboczeńcem, który lubił znęcać się i krytykować kobiety. Miał też skłonność do wypaczania intencji innych kobiet o okrutnym ich wykorzystywaniu. Z drugiej strony był tchórzem, który błagał swoich niewolników, aby ocalili mu życie.

Tło Edytuj

Z jego ideologii ludzkiej supremacji ludzie domyślali się, że Erya pochodził z Teokracji Slane. Kupił trzy elfie niewolnice, które były magami, i traktował je jak niewiele więcej niż zbędne pionki. Chociaż elfi niewolnicy są dość drodzy, Erya zachowuje dla siebie całą zapłatę, a zatem może sobie pozwolić na nowych niewolników, kiedy tylko zechce.

Fabuła Edytuj

Inwazja na Wielki Grobowiec Edytuj

Erya udał się do rezydencji hrabiego Femela, gdzie spotkał się z innymi pracownikami, z którymi miał współpracować. Arogancko oświadczył, że może sam poradzić sobie ze wszystkimi potworami, twierdząc, że nie chce zostać przywódcą i pozwoli innym przywódcom drużynom robotników samodzielnie uporządkować strukturę dowodzenia.

Po zakończeniu badań związanych z grobowcami Nazaricka, postanowił zbadać podziemną część. Przechodząc przez korytarz bez potworów i pułapek, w końcu natknęli się na Jaszczuroludzi, którzy przechodzili szkolenie w tym czasie, i Hamsuke. Hamsuke rzucił Eryi wyzwanie, by przetestować swój postęp jako wojownika. Erya został upokorzony, pokonany w walce i zabity przez sztuki walki Hamsuke. Jego zwłoki były następnie kopane przez elfich niewolników, aż upadli z wyczerpania.

Nawigacja Edytuj