FANDOM

Elias Brandt Dale Raeven (エリアス・ブラント・デイル・レエブン Eriasu Buranto Deiru Reebun) to jeden z Sześciu Wielkich Szlachciców z królestwa Re-Estize. Podszywając się pod przebiegłego oportunistę, jest w rzeczywistości patriotą i tajnym przywódcą Królewskiej Frakcji. Jednak po masakrze na równinach Katze przeżył traumę i wycofał się z polityki.

Wygląd Edytuj

Markiz Raeven jest wysokim, szczupłym mężczyzną o gładkich blond włosach. Wygląda jak wąż ze względu na bladobiałą skórę i wąskie niebieskie oczy. Jako jeden z Sześciu Wielkich Szlachciców, Markiz Raeven posiada ubrania najwyższej jakości.

Nosi dublet wykonany z wysokiej jakości futra plecionego złotymi nitkami. W jego ubraniach są skomplikowane wzory i małe klejnoty.

Osobowość Edytuj

Chociaż jego inteligentna i ostrożna natura sprawia, że wydaje się on zimny, i przez niektórych jest określany jako oportunista, markiz Raeven jest dobrym ojcem i patriotą. Jest wysoko wykwalifikowanym szlachcicem i mistrzem manipulacji, który jest w stanie samodzielnie zjednoczyć Królestwo poprzez jego połączenie z frakcjami królewską i szlachecką.

Jednak cierpi również na wielki stres z powodu ogromnej ilości wpływów i odpowiedzialności, jaką wziął na swoje barki. Zachowując publiczną zimną i wyrachowaną postawę, wyrywa się z frustracji, gdy prywatnie krytykuje tych, których działania uważa za głupie.

Jedynym momentem, w którym Raeven całkowicie pokazuje swoje prawdziwe uczucia, jest moment, w którym jest w obecności swojego syna Rii-tana, którego stale rozpieszcza.

Historia Edytuj

Markiz Raeven pierwotnie dążył do tronu, ale narodziny jego syna sprawiły, że porzucił ten cel i zmienił go i jego żonę w prawdziwą kochającą się parę. Teraz chce po prostu dać swojemu synowi lepsze życie.

Markiz Raeven dowodzi najwyższym autorytetem wśród Sześciu Wielkich Szlachciców. Jest znany z tego, że jest oportunistą, współpracując z Patrycjuszami i Lojalistami od czasu do czasu i stale zmieniając się między dwiema frakcjami jak wąż, aby dalej realizować swoje własne cele. Jednak Markiz Raeven jest w rzeczywistości przywódcą Frakcji Królewskiej, a jego zachowanie jako oportunisty jest tylko przedstawieniem, które ma zapobiec rozpadowi Królestwa.

Ciekawostki Edytuj

  • W Web Novel, Markiz Reaven nie przeżył masakry na równinach Katze.
  • Elias był zimno-duszną osobą przed narodzinami syna.

Nawigacja Edytuj