Edström (エドストレーム Edosutorēmu) była jedyną kobiecą członkinią Sześciu Ramion, oddziału bezpieczeństwa Ośmiu Palców.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Edström ubierała się w lekki cienki jedwab. Miała liczne złote bransoletki na nadgarstkach i kostkach, które brzmiały za każdym razem, gdy się poruszała. Uzbrojona była w wiele scimitarów zaczarowanych magią „Tańca”.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Jest bardzo arogancka i zimnokrwista. Miała wysokie mniemanie o sobie i swoich towarzyszach myśląc, że mogą wykończyć Sebasa, gdy jest sam, i że to nie on pokonał Succulenta. Jest po prostu okrutna, głupia i dumna.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Mężowie królestwa[edytuj | edytuj kod]

Edström pojawiła się po raz pierwszy, kiedy ona i wszyscy członkowie Sześciu Ramion, z wyjątkiem Succulenta, który był w więzieniu, udali się na inspekcję burdelu po tym, jak dowiedzieli się, że został zajęty przez władze. Usłyszawszy, że władze złapały Succulenta i Cocco Doll, Zero nakazał Sześciu Ramionom ich uwolnienie, a także zebranie informacje o tych, którzy byli odpowiedzialni za atak na Osiem Palców w celu ukarania ich za to.

Podobnie jak reszta jej kolegów, ona też czekała, aż Sebas Tian przybędzie na arenę, na której zamierzali go zabić. Po tym jak Sebas zabił Davernocha, postanowiła użyć swoich tańczących mieczy i uformować więzienie mieczy wokół siebie w celu obrony, posyłając kilka innych, by zaatakowały Sebasa. Jednak straciła głowę po tym, jak Sebas odciął ją z niewiarygodną szybkością, ale pośmiertnie pochwalił ją za walkę, gdy jej scimitara leciały na Sebasa nawet po jej śmierci.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Edström to imię pochodzenia szwedzkiego.

Nawigacja[edytuj | edytuj kod]