FANDOM

E-Rantel (エ・ランテル E Ranteru) było fortecą w królestwa Re-Estize, dopóki nie stało się stolicą Królestwa Czarnoksiężnika po masakrze na równinach Katze. Obecnie jest pod bezpośrednim zarządem Ainz Ooal Gowna.

Opis Edytuj

Przed przejściem pod kontrolę Nazaricka, E-Rantel było terem zarządzanym bezpośrednio po władcę Królestwa Re-Estize. Wysłał burmistrza, a nie pana feudalnego, by rządził w mieście.

Ponadto E-Rantel jest znane z produkcji eliksirów regeneracyjnych i posiada największą koncentrację farmaceutów, więcej niż jakiekolwiek inne miasto w kraju.

Dawno, dawno temu, mówi się, że niegdyś żył potężny smok, który ma zdolność kontrolowania klęsk żywiołowych w pobliżu miasta.

Fabuła Edytuj

Mroczny wojownik Edytuj

Ainz Ooal Gown wraz z Narberal Gammą odwiedza E-Rantel i wyrusza w Nowy Świat pod pseudonimami Momon i Nabe, podróżnicy z odległej krainy. Interesując się wymyśleniem własnego imienia i zgromadzeniem większej ilości informacji o tym świecie, Ainz rejestruje ich jako poszukiwaczy przygód w Gildii Poszukiwaczy Przygód.

Bez wiedzy ludności miasta grupa Zurrernorn przez pięć lat przygotowywała się do przekształcenia E-Rantel w miasto umarłych. Działając na cmentarzu E-Rantel i pod przywództwem Khajiita Dale Badantela, ich plany były prawie kompletne dzięki nabyciu artefaktu skradzionego przez Clementine.

Po powrocie Mieczy Ciemności do miasta, Clementine zabiła ich i odzyskała ostatni przedmiot niezbędny do ukończenia rytuału „Spirali Śmierci”: Nfirea Bareare. Momon i Nabe, którzy byli nieobecni podczas porwania, natychmiast rzucili się do ratowania Nfirei, po wydedukowaniu, gdzie go zabrano. Szybko zabili wszystkich członków Zurrernorn, a następnie zostali awansowani na poszukiwaczy przygód rangi mythril.

Znane postacie z E-Rantel Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ze względu na to, że miasto było położone najbliżej Nazaricka, Momon i Nabe rozpoczęli swą podróż jako poszukiwacze przygód właśnie w E-Rantel. Miasto stało się więc bazą operacyjną Ciemności.