FANDOM

Demiurge (デミウルゴス) jest Strażnikiem Piętra na 7 piętrze Wielkiego Grobowca Nazaricka i dowódcą obrony NPC. Jego twórcą jest Ulbert Alain Odle.

W Nowym Świecie, pod postacią znaną jako Jaldabaoth, potężny Imperator Demonów, poprowadził swoją armię demonów i rozpoczął bitwę w Królewskiej Stolicy Królestwa Re-Estize, a także poprowadził koalicję półludzi w ataku na Święte Królestwo Roble w Nowym Świecie.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Demiurga to demon o ciemnej skórze i ładnie zaczesanych czarnych włosach mierzący 180 centymetrów wzrostu. Za okrągłymi okularami znajdują się oczy tak zmrużone, że zwykle nie są widoczne. Ubrany w brytyjski garnitur i krawat, ubrany jest jak dżentelmen. Za jego plecami jest srebrny ogon, pokryty metalowymi płytkami i sześcioma długimi szpikulcami na końcu.

W oczach Demiurgi brakuje oczu, w rzeczywistości błyszczące klejnoty z licznymi drobnymi cięciami zajmują miejsce jego gałek ocznych.

Osobowość Edytuj

Jako członek rasy Demonów, Demiurge jest uważany za jednego z najokrutniejszych członków Nazaricka, czerpiącym wielką radość z cierpienia innych ras. Z tego powodu entuzjastycznie wykonuje magiczne eksperymenty na wysłanych do niego więźniach, postrzegając je jako nic innego jak zabawki dla własnej rozrywki. Innymi słowy, z pasją lubi podżeganie do nienawiści i zdradzieckich myśli wśród ofiar swoich eksperymentów. Będąc dowódcą obrony, ma wysoki poziom inteligencji i myślenia strategicznego.

Demiurge ściśle współpracuje z innymi sługami Nazaricka i jest lojalny wobec twórców, uważając ich za ważnych towarzyszy. Jednak ze względu na ich sprzeczne osobowości podzielone z ich twórcami, on i Sebas Tian wydają się nie radzić sobie dobrze ze sobą. Chociaż Demiurge jest sadystycznym demonem, który żyje czerpiąc radość z bólu innych stworzeń, ma dla niego bardziej artystyczną stronę. Jest utalentowanym stolarzem i rzemieślnikiem, a jego hobby to tworzenie pięknych dzieł sztuki. Takie dzieło wykonuje, wykorzystując ofiary z jego eksperymentów jako narzędzia.

Z drugiej jednak strony, jego życzliwość była szczera, gdy skierowano go do jego rodaków z Nazaricka. Uważano go za osobę bardzo delikatną, gdy chodziło o rozmowę z przyjaciółmi. Jednak dla wszystkich innych, jego dobroć była jedynie troską, jaką dał swoim narzędziom.

Historia Edytuj

Demiurge został stworzony przez Ulberta Alaina Odle i jest jednym ze Strażników pięter Wielkiego Grobowca Nazaricka.

Fabuła Edytuj

Nieumarły król Edytuj

Kiedy Momonga wzywa Strażników Pięter do spotkania na szóstym piętrze w Amfiteatrze Demiurge przybył jako ostatni. Po złożeniu hołdu Najwyższej Istocie razem z Mare i Cocytusem rozmyślają nad przyszłością Nazaricka. Zastanawia się, czy Momonga zostawi po sobie spadkobiercę, który objął by po nim tron.

Czekając na Albedo na 1 piętrze Demiurge wpada na Momongę próbującego wymknąć się z grobowca w ciemnym stroju wojownika. Przekonując Momongę, by zabrał ze sobą przynajmniej jedną osobę, towarzyszy swojemu panu, w poznawaniu otaczającego ich świata. Kiedy Momonga żartuje na temat podboju świata, poważnie proponuje, by przygotować armie Nazaricka, by zaprezentować je jako prezent.

Po tym, jak Momonga ogłasza swoje cele NPC, Demiurge przekazuje innym słowa, które usłyszał od Momongi. Mówi wszystkim obecnym, że życzeniem ich pana jest podbój świata, co poskutkowałoby chwałą Nazaricka.

Nawigacja Edytuj