FANDOM

Davernoch (デイバーノック Deibānokku) był członkiem Sześciu Ramion, oddziału bezpieczeństwa Ośmiu Palców.

Wygląd Edytuj

Z powodu bycia nieumarłym, Davernoch ukrył swój wygląd za czerwoną szatą, która zakrywała jego ciało.

Osobowość Edytuj

Davernoch był naturalnie urodzonym nieumarłym liczem i, jak wielu innych nieumarłych, był pełen nienawiści i wrogości wobec żywych. Ponieważ Davernoch był jednym z nielicznych nieumarłych, którzy nadal zachowali trochę inteligencji, był w stanie stłumić swoją nienawiść i utrzymać relacje z żywymi, aby poprawić swoje umiejętności używania magii.

Pomimo tego, że Davernoch nie miał wielkiej mocy jako nieumarły, najwyraźniej był wystarczająco arogancki, by ogłosić się „nieumarłym królem”, co oznacza, że mimo wszystko uczył się magii.

Historia Edytuj

Odkąd Daveroch naturalnie się pojawił, jego jedynym zamiarem było opanowanie magii, której nieumarły nie mógł użyć, gdy po raz pierwszy się pojawił. Ale jednocześnie chciał osiągnąć inne umiejętności poza magią.

Aby wesprzeć swoje studia, szukał bogactwa, zabijając podróżników i kradnąc ich kosztowności. Działania Davernocha zwróciły uwagę miejscowych poszukiwaczy przygód, przez co go przepędzono, zmuszając go do przebrania się za człowieka i dołączenia do grupy najemników. Ostatecznie jego tożsamość jako nieumarłego została odkryta z powodu jego nienaturalnego powinowactwa do magii i został zmuszona do ponownej ucieczki.

Ostatecznie Zero odkrył Davernocha i złożył mu propozycję zostania jego podwładnym, w zamian za dalsze magiczne lekcje i pieniądze. Po wielu niepowodzeniach starszy licz zaakceptował to i tym samym dołączył do Ośmiu Palców, jako członek Sześciu Ramion.

Fabuła Edytuj

Mężowie królestwa Edytuj

Po tym, jak Succulent został schwytany przez władze Re-Estize, Davernoch towarzyszył pozostałym członkom Sześciu Ramion w burdelu, gdzie nastąpił incydent z aresztowaniem jego towarzysza. Zgłosił Zero, że choć niewolnicy zostali tam uwolnienie, nie znaleziono listy klientów. Davernoch wraz z resztą Sześciu Ramion wysłuchują rozkazu Zero, który karze im znaleźć sprawcę i go wyeliminować, gdyż splamił imię Sześciu Ramion.

Później razem z innymi uczestniczy w konfrontacji z Sebas Tianem po tym jak porwali Tuare. Jednak zostaje dość szybko zabity przez Sebasa.

Ciekawostki Edytuj

  • Davernoch był pierwszym rodzimym Starszym Liczem z Nowego Świata, który pojawił się w serii Overlord.
  • Nazwał siebie Nieumarłym Królem, powodując, że Sebas stracił cierpliwość i okazał swój gniew.

Nawigacja Edytuj