FANDOM

Czerwonoocy (朱の瞳) to jedno z pięciu plemion jaszczuroludzi zamieszkujących Wielkie Jezioro.

Historia Edytuj

Wiele lat temu, podczas wojny o zasoby na Mokradłach między różnymi plemionami jaszczuroludzi, czerwonoocy zdecydowali się pozostać neutralnymi, aby uniknąć konfliktu. By przetrwać niedobory żywności, druidzi używali swojej magii do wyczarowywania jedzenia, jednak nawet ich magia nie wystarczała, aby utrzymać ich lud. W rozpaczliwej potrzebie spowolnienia drogi plemienia do wyginięcia, wódz czerwonookich posunął się do kanibalizmu, wykorzystując wygnane plemiona jako pokarm.

Chociaż większość plemienia wiedziała niejasno, skąd pochodzi mięso, a takie działania były tabu, niechętnie przyjęli mięso, które podarował im wódz. Jednak palące poczucie winy i skargi ostatecznie przekształciły się w bunt prowadzony przez Crusch Lulu. Wódz został zabity, gdy odmówił poddania się, a tytuł przywódcy został przekazany Crusch Lulu, która została nową przywódczynią.

Znani członkowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Czerwonoocy są biegli w posługiwaniu się magią do budowania solidnych murów błotnych, co było nowością niespotykaną przez większość plemion aż do założenia przymierza.
  • Czerwonoocy byli czwartym z plemion, które zostało ostrzeżone przed zbliżającym się unicestwieniem jaszczuroludzi.
  • Plemię czerwonookich początkowo nie zamierzało tworzyć przymierza jaszczuroludzi z innymi plemionami. Zamiast tego woleli po prostu szukać schronienia.
  • Wszystkie plemiona jaszczuroludzi , w tym czerwonoocy, zostały wchłonięte przez jedno plemię po wojnie z siłami Nazaricka.