FANDOM

Czarne Pismo (しっこくせいてん Shikkoku Seiten) to najsilniejsze ze wszystkich Sześciu Pism.

Opis Edytuj

Czarny Pismo to ostatnia karta atutów Teokracji Slane, jednostka sił specjalnych składająca się z jednostek o zdolnościach bohaterskich. Można by nawet pomyśleć o nich jako o grupie podobno składającej się z poszukiwaczy przygód rangi adamantium. Istniała jednak istotna różnica, która odróżnia Czarną Pismo od większości grup poszukiwaczy przygód rangi adamantium, od ich wyposażenia używanego przez każdego z jego członków. Innymi słowy, używają sprzętu pochodzącego z arsenału przedmiotów należących do Sześciu Wielkich Bogów. Mimo to, Pismo jest powszechnie przypisywane do bardzo niebezpiecznych zadań, a więc mają bardzo wysoki wskaźnik umieralności.

Fabuła Edytuj

Nieumarły król Edytuj

Podczas gdy Pismo Słoneczne próbowało zamordować Gazefa Stronoffa, Czarne Pismo przygotowywało się do nadchodzącego zmartwychwstania Smoczego Władcy Katastrofy wraz z ochroną artefaktu Upadek Zamku i Kraju.

Krwawa walkiria Edytuj

Czarne Pismo zostało następnie wysłane do obszaru w pobliżu E-Rantel po tym, jak zaklęcie wróżenia na Nigun Grid Luinie zostało odparte. Przyjmując, że to oznaka Smoczego Władcy, przyszli zbadać sprawę, napotykając stado przywołanych wampirzych wilków. Niedługo potem natknęli się na Shalltear Bloodfallen po tym, jak unicestwiła ona Siewców Śmierci. Wyczuwając niebezpieczeństwo, Kaire użyła Upadku Zamku i Kraju do prania mózgu wampira. Została jednak śmiertelnie ranna, podczas gdy dwóch jej ochroniarzy zostało zabitych, zanim Shalltear całkowicie straciła rozum.

Bohaterowie jaszczuroludzi Edytuj

Kapitan Czarnego Pisma przekazał raport Sześciu Kardynałom na temat dziwnego wampira, którego wraz z towarzyszami spotkał w pobliżu E-Rantel.

Inwazja na Wielki Grobowiec Edytuj

Tsaindorcus Vaision ostrzega Rigrit, aby jej pierścień nie wpadł w ręce wroga, szczególnie w ręce Czarnego Pisma.

Konspirator Edytuj

Czarne Pismo zostało podobno bardzo osłabione po starciu z Shalltear przez Najwyższą Radę Teokracji Slane.

Ponadto jeden z Sześciu Kardynałów zasugerował wysłanie emerytowanych członków Czarnego Pisma do Smoczego Królestwa w formie wsparcia. Innymi słowy, mieli nadzieję, że w ten sposób pomogą temu narodowi w obliczu inwazji półludzi.

Krasnoludzki rzemieślnik Edytuj

Król Elfów wspomina przeszłość, kiedy to raz złapał kartę atutową Teokracji i zapłodnił ją oraz to, jak później została uratowana przez Czarne Pismo. Myśli o pójściu do Teokracji Slane, aby odzyskać dziecko, które spłodził.

Wiedźma upadającego królestwa Edytuj

Po tym, jak Królestwo Re-Estize poszło na wojnę z Królestwem Magii, Teokracja wysłała Czarne Pismo do skazanego na zagładę kraju. Zamiast pomóc Królestwu, Czarne Pismo dostało inne zadanie. Polecono im zwerbować potężnych poszukiwaczy przygód, aby ci dołączyli w szeregi Teokracji w zamian za bezpieczne eskortowanie ich z Królestwa.

Jedną z grup poszukiwaczy przygód, którą próbowali zwerbować, były Błękitne Róże razem Azuthem Aindrą ze Szkarłatnej Kropli. Niestety, rozmowy między Czarnym Pismem a Azuthem natychmiast się przerwały, gdy ten zaczął drwić z ich boga, pytając, jak mogą oddawać cześć Nieumarłemu. Również Błękitne Róże odrzuciły ofertę, zamiast tego postanowiły zostać i bronić Królestwa. W końcu, chociaż Czarne Pismo nie zwerbowało dwóch najsilniejszych grup poszukiwaczy przygód, wielu innych poszukiwaczy przygód przyjęło ofertę.

Członkowie Edytuj

Byli członkowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W powieści internetowej Ainz przypomina Boga Czarnego Pisma, Surshaną.
  • W przeciwieństwie do powieści internetowej, w Czarnym Piśmie jest tylko jedenaście miejsc.
  • Evileye wyjaśniła, że Czarne Pismo Święte jest uważane za półbogów, podobnie jak ci z krwią „Gracza”, ale wydaje się, że po prostu uważa, że „Gracze” to szczególna rasa, która jest niezwykle potężna.