FANDOM

Climb (クライム Kuraimu) to osobisty ochroniarz Księżniczki Renner. Posiada u niej dług, gdyż uratowała go przed głodem gdy był dzieckiem, służy jej z niezachwianą lojalnością i stara się wzmocnić, by ją chronić.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Climb to młody mężczyzna o krótkich blond włosach i niebieskich oczach. Nosi czystą pełnią białą zbroję, nadaną mu przez Renner, wyposażony jest w miecz oraz tarczę.

Osobowość Edytuj

Climb jest opisywany jako ciężko pracujący i gorącokrwisty człowiek, który obiecał absolutną lojalność księżniczce Renner. Ze względu na nią trenuje niestrudzenie każdego dnia, aby poprawić swoją szermierkę, by spłacić jej życzliwość. Ze względu na preferencyjne traktowanie, które Climb otrzymuje od księżniczki, nie ma bliskiego związku z nikim innym niż samą Renner. Jednak Climb okazał się dość lojalny i zdeterminowany, aby chronić tych, na których mu zależy. W razie potrzeby poświęciłby dla niej nawet swoje życie. Jest także dość naiwny.

Historia Edytuj

Climb mieszkał w Re-Estize w dzieciństwie i napotkał nieszczęścia za życia. Jego rodzice zniknęli z nieznanych przyczyn, gdy Climb był bardzo młody, a on stał się ulicznym łobuzem, który żył w pustym domu, w którym czuł się komfortowo. Na wpół zagłodzony i bliski śmierci, został później uratowany przez Złotą Księżniczkę.

Fabuła Edytuj

Krwawa walkiria Edytuj

Climb po raz pierwszy pojawia się w pałacu, jednocześnie eskortując księżniczkę Renner. Powitał zarówno króla Ramposa III, jak i Gazefa Stronoffa. Climb został poinformowany przez Gazefa, że musi poprawić swoją szermierkę i być w stanie chronić księżniczkę Renner w każdych okolicznościach.

Nawigacja Edytuj