Overlord Wiki
Advertisement
Overlord Wiki

Caspond Bessarez (カスポンド・ベサーレス Kasupondo Besāresu) był księciem Świętego Królestwa Roble oraz starszym bratem Calci Bessarez. Książę został przywódcą Armii Wyzwolenia Świętego Królestwa, po tym jak został przez nią uratowany.

Po wojnie z Przymierzem Półludzi, Caspond został nowym Królem Świętego Królestwa.

Wygląd[]

Caspond był wysokim mężczyzną o niebieskich oczach i prostych długich blond włosach, który wyglądał na dwudziestokilkulatka lub trzydziestolatka. Po uwolnieniu z obozu jenieckiego Caspond został opisany jako chudy osobnik.

Osobowość[]

Caspond był miłym księciem. Mógł być towarzyski i koncentrować się na zadaniu, które miało miejsce, gdy zaistniała taka potrzeba. Nie interesowały go krwawe waśnie, więc oddał sukcesję swojej siostrze i nie żałował swoich decyzji.

Tło[]

Pierwotnie, kolejny w kolejce do tronu Świętego Królestwa, Caspond został pominięty przez ojca, który dał tron jego młodszej siostrze.

Będąc znakomitym człowiekiem, Caspond zdawał sobie sprawę, że jego siostra była jeszcze bardziej zdolna niż on i szukał wiedzy, mimo że urodził się w szlachetnym społeczeństwie.

Chociaż nie żałował swojej decyzji, Caspond martwił się o dobro swojej siostry. Prawdę mówiąc, gdyby stał się Świętym Królem, Caspond byłby znacznie bardziej skłonny zaangażować się w podstępne działania niż jego siostra. Stąd byłby lepiej przystosowany do tronu niż Calca.

Kiedy Przymierze Półludzi zaatakowało Północne Święte Królestwo, Caspond został zabity natychmiastową magią śmierci.

Ciekawostki[]

  • Szlachta Południowego Świętego Królestwa chciała, aby to on został Świętym Królem, a nie jego siostra.

Nawigacja[]

Advertisement