FANDOM

Brain Unglaus (ブレイン・アングラウス Burein Angurausu) to wojownik, który zamienił się w najemnika po przegranej walce Gazefem Stronoffem w wielkim turnieju, który miał określić najsilniejszego wojownika Królestwa Re-Estize.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Brain Unglaus ma brązowe oczy, niebieskie oczy, a wyglądem przypomina dziką bestię. Jest on wyposażony w kolczugi i nosi naszyjnik oraz pierścionek, które zostały nasycone magią ochronną. Całe jego ciało jest szczupłe, a jego mięśnie są twarde jak stal i hartowane przez doświadczenie.

Osobowość Edytuj

Podczas swojego pierwszego pojawienia, Brain był arogancko, gdyż ukończył swój trening i myślał, że jest w stanie pokonać Gazefa w walce rewanżowej. W dążeniu do bycia najsilniejszym, Brain postanowił porzucić wszystko, z wyjątkiem poświęcenia się mieczowi, i wszystko było w porządku, gdyby mógł pokonać swojego rywala.

Jego osobowość zmienia się drastycznie po napotkaniu Shalltear. Gdy jego pewność siebie została całkowicie zmiażdżona i odczuł prawdziwy terror, jego nastawienie zmieniło się w takie, w którym jest całkowicie przygnębiony, Co więcej, porzucił swoich podwładnych i sam uciekł, pokazując, że jest tchórzem.

Ostatecznie dokonuje całkowitej zmiany po spotkaniu Climba i Sebas Tiana. Zmienia się w znacznie bardziej przyjazną osobę, która zaczyna myśleć, że siła jest czymś więcej niż umiejętnością posługiwania się mieczem. Jest także wdzięczny Gazefowi.

Tło Edytuj

Brain początkowo był rolnikiem, ale był obdarzony czymś, co można uznać za dar od Boga. A był nim talent do władania mieczem. Zawsze uważał się za najsilniejszego wojownika w Królestwie, nigdy nie przegrał walki, dopóki nie przystąpił do wielkiego turnieju, który miał zadecydować o wyborze na królewskiego ochroniarza. Z łatwością dotarł do finału, w którym to zmierzył się Gazefem Stronoffem. Doszło do wielkiej walki między nimi, podczas której po raz pierwszy zaznał porażki.

Jego sława została zrujnowana, a jego pewność siebie jako niepokonanego wojownika legła w gruzach. Następnie postanowił zrobić wszystko, co w jego mocy, aby stać się silniejszym, aby naprawdę stać się niepokonanym. Chociaż otrzymał wiele ofert od szlachty, odrzucił je i wyruszył w podróż, aby się rozwinąć. Spotkał wiele różnych ludzi, takich jak Rigrit Bers Caurau z którą stoczył nierozstrzygnięty pojedynek. W tym samym czasie, aby zarabiać na życie, rozpoczął pracę jako najemnik w grupie o nazwie Siewcy Śmierci.

Fabuła Edytuj

Krwawa walkiria Edytuj

Kiedy zaatakowano kryjówkę Siewców Śmierci, Brain stanął twarzą w twarz z Shalltear Bloodfallen i próbował ją pokonać, ale doznał druzgocącej porażki, nie zdołając jej nawet drasnąć. Jego absolutna pewność siebie została zniszczona przez ogromną różnicę mocy między nim a wampirem, uciekł płacząc, uciekając przed masakrą przez ukryte wyjście.

Nawigacja Edytuj