FANDOM

Bellote (ベロテ Berote) to poszukiwacz przygód rangi mithril oraz przywódca Niebiańskich Wilków.

Wygląd Edytuj

W Anime ma rude włosy i nosi brązowy napierśnik.

Osobowość Edytuj

Wygląda na to, że Bellote jest uczciwym człowiekiem, chcącym dać innym korzyść z wątpliwości, jak pokazał, kiedy postanowił pozwolić Momonowi na poradzenie sobie z wampirem z powodu jego reputacji i charakteru.

Tło Edytuj

Niewiele wiadomo na temat tego, jak stał się poszukiwaczem przygód. Jest dobrze znanym poszukiwaczem przygód w E-Rantel, gdzie jest szanowany i podziwiany.

Fabuła Edytuj

Krwawa walkiria Edytuj

Jako przywódca Niebiańskiech Wilków zostaje wezwany wraz z innymi mithrilowymi poszukiwaczami przygód takimi jak Kralgra, Tęcza i Ciemność, aby omówić pojawienie się potężnego wampira, Honyopenyoko. Momon upiera się, że Ciemność będzie walczyć w pojedynkę Honyopenyoko, twierdząc, że zaangażowanie innych w walkę po prostu zwiększy liczbę ofiar. Bellote i przywódca Tęczy przyjmują jego sugestię.

Po pozornej porażce wampira sława Momona gwałtownie wzrosła i pozwoliła mu skutecznie zmonopolizować wszystkie zadania klasy mihtril w E-Rantel. Chociaż Bellote'a trochę to zdenerwowało, nic nie mógł na to poradzić, ale widzi i szanuje zdolności Momona.

Nawigacja Edytuj