Baron Cheneko (チエネイコ男爵 Chieneko Danshaku) to baron pochodzący z królestwa Re-Estize.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

W anime jest przedstawiony jako mężczyzna o jasnobrązowych włosach uczesanych w stylu quiff. Ma też kręcone wąsy i brwi.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Baron Cheneko miał pochlebną osobowość oprócz bycia niekompetentną osobą. Nieustannie starał się, by zyskać przychylność wyższych sfer i przewagę nad swoimi rówieśnikami.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Baron Cheneko był mniejszym panem, prawdopodobnie wasalem jednego z Sześciu Wielkich Szlachciców.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Mag zniszczenia[edytuj | edytuj kod]

Kiedy książę koronny Barbro zasugerował, aby włączyć poszukiwaczy przygód (zwłaszcza rangi adamatnium) do armii królestwa w nadchodzącej wojnie, z całego serca poparł ten pomysł. Z powodu jego entuzjazmu król Ramposa III zlecił mu rekrutację Ciemności do sprawy Królestwa.

Baron zawiódł w swojej misji, a później przyłączył się do wyprawy księcia Barbro do wioski Carne w celu uzyskania informacji o Ainz Ooal Gownie. Kiedy w wiosce Carne sprawy się zmieniły, Baron Cheneko poprosił o wysłanie pierwszej fali ataku. Po nieudanym ataku na wioskę Carne, prawdopodobnie został zabity wraz z pozostałą armią księcia Barbro, kiedy zostali zaatakowani przez Lupusreginę Beta.

Nawigacja[edytuj | edytuj kod]